اخبار روز سینما

مصدومیت شدید “جانی دپ” که منجر به لغو کنسرت های او شد!

جانی دپ هنگام تبلیغ آخرین فیلمش «ژان دو بری» در جشنواره کن مجروح شد!

به گزارش پی ام آپ: کنسرت های جانی دپ لغو شد! پزشک جانی دپ به او هشدار داده است تا پس از مصدومیت از پرواز خودداری کند.

جانی دپ هنگام تبلیغ جدیدترین فیلمش به نام «ژان دو بری» در جشنواره کن، مچ پایش آسیب دید. پزشک این بازیگر از او خواسته تا کاملا استراحت کند.

جانی دپ به دلیل آسیب دیدگی مچ پا مجبور به تعویق کنسرت های آینده خود شد.

این خواننده قرار بود در 30 تا 31 می و 1 ژوئن با گروه خود، خون آشام هالیوود، متشکل از دپ، آلیس کوپر و جو پری از آئروسمیت، برنامه اجرا کند.

با این حال، طرفداران برای دیدن اجرای گروه باید کمی بیشتر صبر کنند. دپ روز دوشنبه در اینستاگرام خود نوشت: “دوستان عزیزم، متاسفم که باید بگویم مچ پایم شکسته است! صدمه پایم از مو برداشتگی آغاز شد اما با گذر زمان وضعیت آن بدتر شد.”

. چندین متخصص پزشکی به من توصیه کرده اند که در این زمان از هر گونه فعالیتی پرهیز کنم، بنابراین متاسفانه در حال حاضر نمی توانم سفر کنم.

من و بچه ها خیلی متاسفیم که نمی توانیم در نیوهمپشایر، بوستون و نیویورک به شما بپیوندیم. هر چند نترسید، قول می دهم برای همه شما یک نمایش شگفت انگیز در اروپا به ارمغان بیاوریم. یک بار دیگر صمیمانه عذرخواهی می کنم. با عشق و احترام.”

در حالی که برخی از هواداران به شدت ناامید شده اند، برخی دیگر برای جانی آرزوی بهبودی سریع کرده اند. آنها از جانی دپ خواستند که فقط به فکر بهبودی و استراحت باشد و حمایت خود را از این بازیگر نشان دادند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا