اخبار روز سینما

بهاره رهنما لاغرتر از این نخواهد شد/ عکسی جدید از خوش اندامی این بازیگر !

تصویری از بهاره رهنما بازیگر جنجالی سینمای ایران در حالی در فضای مجازی منتشر شد که او بسیار لاغر است و چهره اش کاملا تغییر کرده است.

افزایش آگاهی مردم از ایدز با سخنان بهاره رهنما

بازیگر فیلم «ورود آقایان ممنوع» گفت: عدم پرداختن به مقوله ای چون ایدز در سینما و تلویزیون به دلیل اختفای بی حساب در سطوح مدیریت فرهنگی است.

بهاره رهنما درباره اینکه چرا در این سال ها کمتر فیلم یا سریال درباره بیماران ایدزی در سینما و تلویزیون پخش شده است، گفت: متأسفانه عزم جدی در سطوح بالای مدیریت فرهنگی کشورمان وجود دارد که برخی از واقعیت های موجود را مورد بحث و بررسی قرار دهند. جامعه مخفی می شود.

وی ادامه داد: در این سال ها شاهد بودیم که در بدنه مدیریت فرهنگی ما نوعی پنهان کاری نسبت به این بیماری ایدز و برخی اختلالات جنسیتی به صورت بسیار گسترده وجود داشته و همین امر باعث شده سینما و تلویزیون این موضوع را ترسیم نکنند.

بازیگر فیلم «سن پترزبورگ» با اشاره به این موضوع که پنهان کاری نمی تواند مشکل را برای همیشه پاک کند و باید به شهروندان اطلاع داده شود، گفت: ما نسل جوانی در جامعه داریم که مشکلاتی مانند ایدز را نادیده می گیرد و نمی داند با آنها چه کار کند. خطرات هر چند همه ما وظیفه داریم به آنها اطلاع رسانی کنیم.

وی ادامه داد: اگر اطلاعات صحیحی در مورد این بیماری به جوانان و نوجوانان بدهیم و شرایط را فراهم کنیم که جوانان هم راه های ابتلا به ایدز و هم راه های پیشگیری از آن را بدانند، مطمئن باشند که به تدریج شاهد ابتلا به ایدز خواهند بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا