اخبار روز سینما

فوری : تصمیم بزرگ علی دایی برای خروج از کشور ایران

به اخبار اخباری در مورد تصمیم بزرگ علی دایی برای خروج از کشور ایران در رسانه ها درز کرده است. گویا او می خواهد فعالیت هایی در خارج از کشور داشته باشد.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران، در چهار کاراکتری کاملا متفاوت با چهره ورزشی‌اش است. او هم در رخدادهای اجتماعی و سیاسی تلاش برای مردم را نگه می دارد و همیشه با گوشزدکردن به شرایط شرایط جامعه بهتر می شود، در سیاست های جدید صفحه خبرساز در پیش از پیش گرفته شده و بارها در مجازی اش اینستاگرام جستجو کرده درباره اتفاقات اتفاقات ایران.

بیشتر بخوانید:

دعوت فیفا از علی دایی برای حضور در مراسم بهترین های فدراسیون جهانی فوتبال!

تصمیم بزرگ علی دایی برای خروج از کشور ایران

  • خارج شدن علی دایی از ایران
خارج شدن علی دایی از ایران

در این تصمیم گیری برای دولت هم سخت می شود. در واقع آن‌ها باید تصمیم مهمی بگیرند که علی دایی همچنان ممنوع‌الخرورج ​​نگاه دان داقع آن‌ها باشد. اگر ممنوع‌الخروج شود که باید دوباره هزینه‌های خود را در خارج از مرزها بدهند این بار بابت بایکوت‌کردن چهره‌های سرشناس پاسخ‌گو باشند.

اگر هم به علی دایی اجازه خروج بدهند، ممکن است از سوی موافقان مورد سوال قرار بگیرد. در واقع ممکن است که اجازه خروج همسر و علی دایی از ایران را داشته باشد، پذیرش خروج به آسانی‌ها ممکن است بشود. در حالی که باید همیشه باید پاسخ‌گوی افکاری باشد که علی‌ها را می‌فهمند بدانند دوران بزن‌دررو تمام شده است ».

اینها، ولی یک سویست، چون این پرونده روی دیگری هم دارد؛ آیا آیا علی دایی در چنین شرایطی اصلا وجود دارد که از ایران خارج شود؟ او پیش‌تر بود در چنین شرایطی علاقه‌مند بود و حتی حاضر شرکت و دیدن بازی‌های جام جهانی هم نشد.

حالا که قرار است به اروپا برود آیا پیشنهادی را می‌کند؟ اینجا هم دوباره ابهام خاصیت وجود دارد. اگر دایی کند و برود، پذیرفته شود که در گذشته فرق می کند، اگر نرود دوباره مواردی را در پی می‌آید که شایعات مربوط به ممنوع الخروجی یا رای تقویت تقویت می‌شوند.

خارج شدن علی دایی از ایران

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا