اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا سه شنبه هشتم خرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش خبر شما: برج حافظ. یکی یکی از سنت های کهن ایرانی است که بر اساس اشعار حافظ بنا شده است. در فال حافظ، فرد پرسشگر با تمرکز بر شعری در دیوان حافظ پاسخ را می یابد. دایره البروج حافظ به عنوان روشی رایج برای پیش بینی و راهنمایی در زندگی جایگاه ویژه ای در فرهنگ ایرانی دارد. اینم فال حافظ برای فردا سه شنبه 8. خرداد 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

من نور خدا را در خرابه های موگان می بینم

شگفت انگیز است که چه نوع نوری را از کجا می بینم

ای پادشاه حج به من نشان بده که تو فاحشه ای

تو خانه ای می بینی و من خانه خدا را

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان می دهد که قبل از هر تصمیمی به آینده فکر می کنید و عواقب آن را در نظر می گیرید و آینده نگری را فراموش نمی کنید. این یکی از ویژگی های خوب شماست که به میل خود کاری انجام ندهید. حتی اگر اطرافیان به دلیل حساسیتی که نسبت به نتیجه کار دارید، شما را آزار می دهند، به آن ها توجه نکنید و مثل همیشه اگر مطمئن هستید کاری خوب است، با وجود سختی های زیاد در راه، آن را انجام دهید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

ای دل از عشق و مستی بی نصیب نمان

ون گه برو تو در مورد نیستی و هستی واقعی هستی

مثل نسیم با ضعف و ضعف شاد باش

به این ترتیب بیماری بهتر از سلامتی است

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، شما مدتی است که درگیر امور شخصی خود بوده اید و از خانواده و دوستان خود غافل شده اید. عشق و شفقت را به زندگی برگردانید زیرا زندگی بدون عشق بی ارزش است. فرصت های یک عمر را غنیمت بشمار و از لحظاتی که هرگز برنمی گردند نهایت استفاده را ببر.

متولد شدن خرداد

پیر جان خرابات و حق سخن گفتن او

در ذهنم چیزی جز آرزوی خدمت به او نیست

در مستی عالم غیب بیا

او قول داد که در فیض رحمتش شریک شود

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان می دهد که نباید اجازه دهید غم وارد قلب شما شود و نگران نباشید که به زودی مشکلات حل می شود و به خواسته قلبی خود خواهید رسید. روزهای خوش می آیند، درد پایان می یابد. از غرور و تکبر بپرهیزید، به نقاط ضعف خود توجه کنید و راه های جدیدی را برای رسیدن به هدف خود امتحان کنید، انشاءالله با یاری خداوند و با توکل بر او به اهداف خود خواهید رسید.

متولد شدن تیر

گل بر زمین، عاشقان بر کام

سلطان عالم من بنده چنین روزی است

امشب برای این جمعیت شمع می آوری؟

ماه روح دوست در مجلس ما پر است

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی عزیز تعبیری هست که اقبال خیلی خوب و اقبال خاص و عام. او همیشه با شماست و حتی یک لحظه شما را ترک نمی کند. او قلب شکسته شما را ترمیم می کند. محبت خود را از او دریغ نکنید. در زمستان به شما خبرهای خوبی می دهند که شما را خوشحال می کند.

متولد شدن مرداد

نسیم ملایم سحر کجاست دوست من؟

خانه آن عاشق شیرین کجاست؟

اوست که نشانه را می شناسد

سرنخ هایی هست، اسرار بسی محرم کجاست؟

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، آنچه را که از دست داده اید پیدا خواهید کرد. وعده ملاقات نزدیک است. هشیار باشید خبرهای خوبی به شما خواهند داد. با مشکلات مبارزه کنید و از شانس خود شکایت نکنید. بعد از هر تاریکی نوری هست. سعی کنید اجازه دهید ذهنتان بر قلبتان مسلط شود.

متولد شدن شهریور

سخن خوبی شنیدم که کنعان پیر گفت

خداحافظ یار کاری را که می گوید انجام نمی دهد

حدیث قیامت که خطیب شهر گفته است

کناییست که از زمان هجران آواز می خواند

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز شما عزیزی دارید که از شما دور است و از جدایی او رنجیده و ناراحت هستید، ناراحت نباشید که به زودی از او خبر خواهید داشت.

متولد شدن مهر

نمی بینیم چه بر سر یاران آمده است

بالاخره کی دوستی فرا رسید، عشاق چه شد؟

هیچ کس نمی گوید یاری حق دوستی دارد

علمای حقوق چه شد، صحابه چه شد؟

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز توصیه کرد که اگر به کسی نیکی کنی، آن را بد می بیند، هر کاری کنی نتیجه خوبی نخواهی دید و هیچکس نمی داند چه حکمتی در کار است. تنها راه چاره دعا و توکل به خداست، انشالله این روزها زود بگذرد.

متولد شدن آبان

اگر روم بعد از او باعث اختلاف شود

نذار بشینم عصبانی بشم

و اگر یک دم از وفاداری صرف کنید

تعقیبش کردم و اجازه دادم فرار کند

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز، این نشان می دهد که هیچ چیز را نمی توان مجبور کرد، پس از تلاش برای پیشرفت دست بردارید و سعی کنید کار خود را با خرد و لطف دنبال کنید.

متولد شدن آذر

من سال ها پیرو دین بودم

به فتوای طمع زندانی شدم

رفتم خونه آنگا.

این مرحله را با مرغ سلیمان متوقف کردم

ترجمه

طالع بینی امروز شما دی ماهی عزیز می گوید زحمت کشیده اید و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید اما ناامید نباشید که بالاخره به خواسته قلبی خود می رسید و روزهای خوشی فرا می رسد. برای موفقیت در ماموریت های مهم با دوستان مورد اعتماد مشورت کنید و دوستان و دشمنان را تشخیص دهید. از عقل و خرد خود استفاده کنید و همیشه به یاد خدا باشید.

متولد شدن بهمن

اومر دوباره به میخانه راسم می رفت.

کاری جز رانندگی انجام نمی دهم

دایره چرخ آبی در صورت اجازه

من دوباره آن را به روش دیگری می خرم

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی عزیز تعبیر می شود که از کسی که برای او زحمت کشیده اید و دوستش داشته اید ناامید شده اید، غمگین نباشید زیرا درهای رحمت خدا زیاد است. سخت کار کنید و بلند شوید و به کار خود ادامه دهید تا موفق شوید.

متولد شدن اسفند

قبل از این بیشتر از این فکر عاشقان بود

لطف شما به ما شهرت جهانی داشت

آن گفتگوهای شبانه با لب های مست را به خاطر بسپار

بحث عشق بود و حلقه عاشقان ذکر شد

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید برای فلانی غمگین و غمگین شدی، اگر به فلانی نیکی کردی برای خدا کردی، پس غصه نخور و برای آن شخص متاسف نباش، خداوند به تو پاداش می دهد. برای کارهای خوبت


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا