اخبار روز سینما جهان

بهترین فیلم‌های تابستان سال ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین تابستان سال گذشته اهالی سینما به مهمانی «باربی» رفتند و انفجار بمب اتمی «اپنهایمر» را تماشا کردند. تابستان امسال زمانی است که به آخرالزمان مکس دیوانه بروید و به ماجراجویی ابرقهرمانی ددپول و ولورین بپیوندید.

به گزارش فرادید؛ در ماه‌های آینده گردبادی از خشونت، طنز و احساسات همراه با تعداد زیادی از بلاک‌باسترهای بالقوه، برخی خانواده‌پسند مانند Inside Out 2 و Despicable Me 4 و برخی دیگر مانند Deadpool و Mad Max خواهیم بود. بهتر است فقط بزرگسالان را تماشا کنید.

در ادامه نگاهی می اندازیم به فیلم هایی که از اواخر بهار تا اواخر تابستان امسال در سینماها اکران می شوند.

مادمکس

در این پیش درآمد فیلم موفق Mad Max، آنا تیلور جوی برای انتقام در نقش Furysa آماده است. او دختر جوانی است که توسط یک باند موتور سیکلت به طرز وحشیانه ای از خانه اش ربوده می شود و از رهبر خشن آنها با بازی کریس همسورث قسم می خورد که انتقام می گیرد.

گارفیلد

این گربه تنبل دوست داشتنی که از دوشنبه ها متنفر است و عاشق لازانیا است در یک انیمیشن ماجراجویی جدید به نام فیلم گارفیلد بازگشته است. در این انیمیشن کمدی، گارفیلد (با صداپیشگی کریس پرت) با دوست سگش اودی به ماجراجویی هیجان انگیز می رود. این زمانی است که پدر گمشده اش، گربه ای خیابانی به نام ویک (با صدای ساموئل ال جکسون)، دوباره وارد زندگی او می شود و از او کمک می خواهد.

بوی تعفن

پلیس های میامی، مارکوس برنت (مارتین لارنس) و مایک لوری (ویل اسمیت) دوباره به سینما بازگشتند، این بار در حال فرار از قانون. این دو در تلاش برای تبرئه رئیس سابق خود که متهم به فساد است، خود تبهکاران فراری می شوند.

داخل

این دنباله سری انیمیشن موفق “In and Out” ما را به دنیای درونی خنده دار رایلی می برد که اکنون یک نوجوان است. همانطور که رایلی بالغ می شود، احساسات درونی او دستخوش تغییر می شود. در این میان، «جوی» و دیگر احساسات با آمدن «اضطراب» و گروه جدیدش با یک تهدید وجودی مواجه می شوند.

موتور

این درام که در دهه 1960 می گذرد، داستان زنی به نام کتی (با بازی جودی کامر) را دنبال می کند که عاشق دوچرخه سواری به نام بنی (با بازی آستین باتلر) می شود. بنی عضو یک باشگاه موتور سواری در غرب میانه آمریکا است که توسط مردی مرموز به نام جانی (با بازی تام هاردی) رهبری می شود. این باشگاه ابتدا گروهی برای مطرودان جامعه بود اما با جذب اعضای جدید به گروهی تبهکار تبدیل می شود. با دیدن این تغییرات، کتی نگران امنیت نامزد تندخو و بی پروا خود است.

مهربانی

ویلم دافو و مارگارت کوالی در کنار ستارگانی مانند اما استون و جسی پلمونز در فیلم اپیزودیک Kinds of Kindness به کارگردانی یورگوس لانتیموس، خالق فیلم تحسین شده Les Miserables بازی می کنند. این فیلم از سه داستان مجزا تشکیل شده است: مردی که سعی می کند کنترل زندگی خود را به دست بگیرد، پلیسی که تلاش می کند با همسرش که در دریا گم شده دوباره ارتباط برقرار کند و زنی که به دنبال یک رهبر معنوی گمشده می گردد.

افق

کوین کاستنر نویسندگی، کارگردانی و بازی در این حماسه وسترن دو قسمتی را به عهده داشت. داستان فیلم در طول جنگ داخلی آمریکا روایت می شود و داستان ولگردی به نام هایس الیسون را دنبال می کند که در طول گسترش سرزمین های غربی به دنبال خانه ای می گردد. این گسترش باعث درگیری با قبایل بومی آن منطقه می شود.

بهترین فیلم های تابستان 2024 که نباید از دست بدهید
بی صدا

برخلاف دو فیلم قبلی «یک مکان آرام» که یک سال پس از حمله مرگبار بیگانگان کور روایت شد، این فیلم مقدمه ای برای آن داستان هاست. در A Quiet Place: Day One، ما شاهد حمله اولیه این بیگانگان هستیم و تلاش دو نیویورکی (با بازی لوپیتا نیونگی و جوزف کوین) را دنبال می کنیم تا از این حمله غافلگیرکننده جان سالم به در ببرند.

بهترین فیلم های تابستان 2024 که نباید از دست بدهید
متنفرم

در آخرین قسمت از سری انیمیشن محبوب، گرو (با صداپیشگی استیو کارل) با مینیون های زیبایش و پاپی (با صداپیشگی جوی کینگ) که رویای تبدیل شدن به یک ابرشرور را در سر می پروراند، دزدی هیجان انگیزی انجام می دهد. در این فیلم، گرو علاوه بر تلاش برای جلب توجه پسر خردسالش «گرو کوچولو» با دشمن جدیدی به نام ماکسیم لو مال (با صدای ویل فرل) و نامزد فریبنده اش والنتینا (با صدای سوفیا ورگارا) روبرو می شود.

گردباد

در ادامه فیلم تورنادوها محصول 1996، یک دانشمند زن (دیزی ادگار جونز) با اکراه با یک “گردباد” معروف (گلن پاول) متحد می شود. دانشمند سابق تعقیب گردباد به مرکز اوکلاهاما باز می گردد تا یک سیستم ردیابی پیشرفته را آزمایش کند. اما تیم علمی او و گروهی از ماجراجویان به رهبری یک ستاره شبکه های اجتماعی خود را در مرکز چندین طوفان مرگبار و پدیده های آب و هوایی خطرناک می یابند.

ددپول

ددپول (رایان رینولدز) و ولورین (هیو جکمن) زوجی بعید اما قدرتمند را در این فیلم کمدی-ماجراجویی تشکیل می دهند که اولین حضور آنها در دنیای سینمایی مارول است. ددپول، مزدور شوخ و نقابدار، این بار فرصتی برای تبدیل شدن به یک قهرمان واقعی پیدا می کند، اما برای نجات جهان، او باید با یک قهرمان بدخلق (وولورین) متحد شود.

بهترین فیلم های تابستان 2024 که نباید از دست بدهید
سرزمین مرزی

این کمدی علمی تخیلی که بر اساس یک بازی ویدیویی محبوب ساخته شده، حال و هوای مشابهی با Guardians of the Galaxy دارد. داستان فیلم ما را با گروهی از فضانوردان متفاوت گرد هم می آورد: یک مزدور کارکشته (با بازی کوین هارت)، یک نوجوان متخصص مواد منفجره (با بازی آریانا گرینبلات) و یک دانشمند عجیب و غریب (با بازی جیمی لی کرتیس). این گروه در حال ماموریت یافتن یک دختر گمشده هستند.

بهترین فیلم های تابستان 2024 که نباید از دست بدهید
تله

آخرین فیلم هیجان انگیز و غافلگیر کننده من. نایت شیامالان ما را با پدر (جاش هارتنت) و دختر نوجوانش (آریل دوناهو) به کنسرتی می برد. اما پدر با دیدن تعداد غیرعادی نیروهای امنیتی در محل، متوجه می شود که اوضاع عادی نیست. در همین حین، پدر دختر، قاتل زنجیره ای با نام مستعار «قصاب» متوجه می شود که در دام افتاده است.

بیگانه

کارگردان فدریکو آلوارز جدیدترین فیلم از فرنچایز ترسناک و علمی تخیلی را با نام «بیگانه؛ رومولوس» برای طرفداران این فرنچایز منتشر کرد. در این فیلم ترسناک، داستان گروهی از فضانوردان جوان را می بینیم که در یک ایستگاه فضایی متروکه با موجودی بیگانه و کشنده به نام “Xenomorph” و همچنین موجودات ترسناکی به نام “Facehunger” روبرو می شوند.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا