اخبار روز سینما

محسن افشانی به تلویزیون بازمی‌گردد

محسن افشانی یکی از بازیگران پرحاشیه ایرانی است و بعد از مدت‌ها اعلام شد که این بازیگر به زودی در یک سریال به تلویزیون بازمی‌گردد.

فصل دوم سریال خط رو خط به تهیه‌کنندگی «سعید کمانی» و کارگردانی مشترک «سعید آقایی» و «مجید نصیری» با موضوع طنز اجتماعی کلید خورد. این سریال با محوریت فرهنگ آپارتمان‌نشینی، فضای مجازی، راهنمایی و رانندگی، خانواده، اخلاق، کودک و نوجوان و ازدواج تولید می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازگشت محسن افشانی به تلویزیون

در فصل دوم این سریال شاهد حضور «محسن افشانی» بعد از مدت‌ها در تلویزیون هستیم و «سید مصطفی حسینی» که در فصل اول حضور داشت، در این فصل نیز ایفای نقش می‌کند.

«خشایار راد»، «سالار کریم‌خانی»، «هومن رمضانی»، «فرزاد حاتمی»، «آرام نیک‌بین»، «حمید نیک‌نبرد» و… از دیگر بازیگران این سریال هستند. خط رو خط در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو سیما آماده می‌شود.

محسن افشانی

«افشانی» یکی از سلبریتی‌های پرحاشیه ایران است که همواره در فضای مجازی جنجال به پا می‌کند و مورد توجه قرار می‌گیرد. جنجال اخیر او به ماجرای کلاهبرداری کورش کمپانی مربوط می‌شود. بعد از اینکه بسیاری از کاربران او را به دلیل تبلیغ این شرکت مورد انتقاد قرار دادند، «افشانی» ویدیویی از خود منتشر کرد که در آن می‌گفت این موضوع هیچ ربطی به من و کسانی که تبلیغات می‌کردند ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «افشانی» در تلویزیون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا