اخبار روز

فاز جدید آزادراه تهران-شمال چه زمانی افتتاح می شود؟

توجه: این خبر با عنوان : فاز جدید آزادراه تهران-شمال چه زمانی افتتاح می شود؟
که اکنون درحال مطالعه آن هستید به نقل از رسانه اقتصاد نوشته شده است

پی ام آپلود- محمود محسن‌زاده درباره آخرین وضعیت آزادراه تهران – شمال بیان کرد: پروژه رفت از طقه دو آزاد تهران – شمال از نظر ساخت و سازها به پایان رسیده است، اما لازم است برداشت‌های متفاوتی از جمله نصب تاسیسات و تجهیزات الکترومکانیکی، مباحث ایمنی و دستگاه‌های بهره‌بردار باشد. باقی مانده که باید استقرار پیدا کند.

شمال نیز توضیح داد: باند رفت آزادرا که شامل باند غربی به علاوه تونل شرقی البرز است که تونل شرقی البرز به پایان رسیده و در حال بهره برداری است. اما ۱۶.۲ کیلومتر از باند غربی باقی مانده است. همچنین پیش‌بینی‌مان از زمان بهره‌برداری از باند برگشت، سال ۱۴۰۳ است.

سرپرست مجری – شمال درباره میزان پیشرفت این پروژه‌ها نیز ت وضیح داد: پیشرفت باند حدود 93 درصد است، که هفت درصد باقیمانده شامل تأسیسات و تجهیزات الکترومکانیکال می‌شود. اما تلاش ما این است که این مسیر را برای سفرهای تابستانی آماده کنیم. مسیر برگشت هم حدود 38 درصد است.

محسن‌زاده گزارشان کرد: بهره‌برداری موارد خاص دارد و نیاز است که دستگاه‌ها از جمله پلیس راه و اورژانس هم برای مسائل ایمنی در پروژه مستقر شوند. هماهنگی‌ها در حال انجام است و سعی می‌کنیم بتوانیم تا بهار این آزادراه را یک ماده بهره‌برداری کنیم.

منبع: ايسنا

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا