اخبار روز سینما

عکس : چهره جدید مه لقا باقری در سال ۱۴۰۲

آخرینا حواشی در مورد پیری زود رس شیلا خداداد در رسانه ها دست به دست می شود که صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است.

به جدید تصویری در مورد تغییر چهره مه لقا باقری در فضای مجازی پخش می‌شود که حواشی‌های زیادی ایجاد کرده‌اند. عکس مه لقا باقری با فیس جدیدش جزء پربازدیدترین تصاویر در شبکه های مجازی می شود. در ادامه تصویری از تغییر قیافه مه لقا باقری مشاهده کرد.

چهره جدید مه لقا باقری

مه لقا باقری بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایران است. همسر مه لقا باقری جواد عزتی است. مه لقا باقری در سریال زخم کاری به همراه همسرش بازی کرده است. مه لقا باقری در بسیاری از سریال های تلویزیونی نیز ایفای نقش کرده است. مه لقا باقری به تازگی از رنگ موی جدیدش رونمایی کرده است که بسیار جنجالی شده است.

مه لقا باقری در سال 1384 با سریال حوض فیروزه لاله صبوری جلوی دوربین رفت و در سال 1385 با سریال باغر مظه مهران مدیری شناخته شد. اوج شهرت این بازیگر را می‌توان سریال قهوه تلخ مهران مدیری و دورهمی در نقش همسر قیمت دانست.

در ادامه می‌توانید مه لقا باقری را با فیس جدید ببینید:

تغییر قیافه مه لقا باقری

تغییر قیافه مه لقا باقری

جواد عزتی از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره که تمرین کند و بیش تر خودش محک بزند، یکی پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و و همان جا با با مه لقا باقری آشنا و در پایان نامه اش اش. آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

جواد عزتی مه لقا باقری سال 84 با هم آشنا شدند ازدواج کردند جواد عزتی بیستمین از دی ماه سال سال 1360 متولد شد و همسرش مه لقا باقری هم متولد خردادماه سال سال سال است و این هنرمند چندماه با هم تفاوت دارد. اختلاف

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا