اخبار روز سینما

ویدیو: خوشحالی الناز شاکردوست از گلزنی تیم فوتسال زنان

به تازگی، ویدئویی از خوشحالی الناز شاکردوست در فوتسال و خوشحالی الناز شاکردوست از گلزنی تیم فوتسال زنان منتشر شده که حواشی زیادی داشت.

در ویدئویی که اخیراً از خوشحالی الناز شاکردوست از گلزنی فوتسال زنان ، تحت عنوان خوشحالی فوتسالی الناز شاکردوست در فضای مجازی منتشر شده، خوشحالی کردن الناز شاکردوست در فوتسال نشان داده می شود.

خوشحالی الناز شاکردوست در فوتسال

الناز شاکردوست به عنوان کاپیتان در تیم فوتسال بانوان هنرمندان حضور دارد. در نخستین بازی این تیم، الناز شاکردوست توانست تک گل تیم خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و این شادی گل عجیب را از خود نشان دهد.

پنجشنبه در مجموعه ورزشی سبز، دیدار دوستانه‌ای بین تیم‌های فوتسال بانوان هنرمند و پیشکسوتان منتخب استان تهران با هدف رونمایی از تیم فوتسال بانوان هنرمند برگزار شد. نتیجه بازی سه بر یک به نفع تیم پیشکسوت منتخب استان تهران شد که گل تیم هنرمندان توسط الناز شاکردوست کاپیتان تیم زده شد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی خوشحالی الناز شاکردوست از گلزنی فوتسال را ببینید

الناز شاکردوست در ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او که فرزند دوم خانواده است، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد. او از سنین دبستان به بازیگری علاقه نشان داد و  در تئاترهای دانش‌آموزی و دانشجویی به روی صحنه رفت که در سال ۱۳۷۶ برای آن برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر جشنواره فجر دانش‌آموزی شد.

الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ بازیگر ایرانی است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل و بازیگری را در تئاتر دنبال کرد.  در ۱۳۹۹، او «یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ایفای جدی در سینمای ایران است.

او برای در باد در علفزار می‌پیچد ۱۳۸۶ نامزد بلورین بهترین بازیگر زن فیلم فجر شد و برای بازی در مبارک ۱۳۹۵ جایزه‌ی بهترین بازیگر زن جشن حافظ را کسب کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد ۱۳۹۷ و ابلق ۱۳۹۹ ساخته‌ی نرگس آبیار، به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا