اخبار روز

علم الهادی: خانواده شهدای فاطمیون برکت انقلاب و مذهب تشیع است.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سید احمد علم‌هادی روز سه‌شنبه در دیدار با همسران و اعضای خانواده شهدا و رزمندگان فاطمیون و فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت ایجاد این ارتش افزود: تشکیل این ارتش یک ارتش به ارائه آموزش نظامی و سلاح نیاز ندارد، بلکه نیاز به پشتیبانی دارد. این یک فرهنگ غنی و قوی است که مسئولیت آن بر دوش خانواده شهدای بزرگوار است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تأسیس این نهاد ایثارگر این فرصت را فراهم کرد تا ابعاد کوچکی از غیرت بزرگ شیعیان افغانستان در قالب مجاهدت در خارج از کشور ظهور کند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خطاب به اعضای خانواده لشکر فاطمیون افزود: وجود هر یک از شما بیان طوفانی در زندگی است که ناشی از شهادت یکی از اعضای خانواده شماست. و پس از این حادثه مرگبار، اکنون شما مسئول این حماسه و وظیفه هستید. شما جای خالی عزیزانتان را پر کرده اید.

وی ادامه داد: وظیفه امروز شما حفظ این میراث ارزشمند است و پرچم شهدا نباید در ادامه شور شیعه بر زمین بماند. پرورش میراث این شهدا بر عهده شماست، به گونه ای که از هر شهید مجاهد، چندین مجاهد دیگر برای ادامه راه مقدس شهدای فاطمیون تربیت شوند.

علم الهادی تصریح کرد: شیعیان افغانستان از زمانی که اجدادشان در برابر کفر و استکبار از یک سو و بی ایمانی مقاومت کردند، همواره در طول تاریخ در سراسر جهان اسلام ولی امر اهل بیت (ع) بوده اند. دیگر فداکاری های آنان به حدی بود که شیعیان افغانستان را موجودی انعطاف ناپذیر و تسلیم ناپذیر در معادلات قدرت های استکباری می دانستند و این تلاش ها تا امروز ادامه دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه فراتر از ملیت، تکریم شهدای فاطمیون و خانواده های آنان به عنوان شیعه و مسلمان وظیفه همگان است، تصریح کرد: خوشبختانه امروز بخش قابل توجهی از خانواده شهدای فاطمیون را افراد فرهیخته و آگاه تشکیل می دهند. و با بهره گیری از این مزایا می توان ارزش ها، مبانی و آموزه های فاطمیون را در فضای مجامع دانشگاهی، فرهنگی و دانشگاهی اشاعه و تبیین کرد.

به گفته وی، خانواده شهدای فاطمیون ولی نعمتان انقلاب اسلامی و مذهب تشیع هستند و تکریم آنان مسئولیتی برابر خانواده شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم است. ایمنی و سلامتی که هرگز از مسئولیت ما فرار نمی کند.

علم الهادی گفت: ما به طور جدی به نیازها و امور خانواده شهدای فاطمیون اهمیت می دهیم و از خداوند متعال توفیق حفظ امانت معنوی این شهدا را برای ما و شما خواستاریم.

۲۹۲۱۹

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا