اخبار روز سینما

علت واقعی مرگ بازیگر سریال Friends فاش شد

به گزارش پی ام آپ، بر اساس تحقیقات پلیس لس آنجلس و سازمان مبارزه با مواد مخدر در خصوص مرگ متیو پری، به نظر می رسد علت مرگ این بازیگر در سال گذشته مصرف مواد مخدر بوده است. کتامین

حدود شش ماه پیش، پلیس ساعت 4 صبح به خانه متیو پری در لس آنجلس رسید و جسد بی جان او را در جکوزی پیدا کرد. اگرچه در ابتدا علت مرگ پری سکته قلبی گزارش شده بود، اما گزارش سم شناسی پزشکی کانتی لس آنجلس اکنون علت مرگ را مصرف بیش از حد کتامین اعلام کرده است. در حال حاضر تحقیقات پلیس این است که متیو پری از کجا کتامین دریافت کرده و چقدر مصرف کرده است.

البته متیو پری از افسردگی، استرس، اختلال استرس پس از سانحه، مشکلات مصرف مواد مخدر و الکل، درد شدید و غیره رنج می برد. او تحت درمان با کتامین قرار گرفت که گفته می شود در درمان او استفاده می شود. اما آخرین جلسه درمانی متیو پری یک هفته و نیم قبل از مرگش بود. بر اساس گزارش کالبد شکافی، کتامین موجود در بدن متیو پری نمی‌تواند مربوط به جلسه درمانی باشد. اثر کتامین سه تا چهار ساعت یا کمتر طول می کشد.

پری در زندگی نامه خود با عنوان “دوستان، عاشقان و چیزی بسیار بد” نوشت: “در طول جلسات درمانی، اغلب فکر می کردم که قرار است بمیرم. این همان چیزی است که فکر می کردم وقتی تو بمیری اتفاق می افتد. اما من می خواهم بمیرم. این مزخرفات را ادامه دهید زیرا چیز متفاوتی است و برای من خوب است که متفاوت باشم.”

مرگ ستاره Friends سال گذشته جهان را شوکه کرد و بسیاری از همبازی های او از جمله جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لبلانک و دیوید شویمر پیام هایی را به یاد او به اشتراک گذاشتند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا