اخبار روز

دوئل بودجه در کنار مبارزه قهرمانی؛ استقلال و پرسپولیس برای 15 میلیارد تومان دیگر می جنگند!

رقابت نفس گیر استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بیست و دوم فقط به قهرمانی خلاصه نمی شود. این دو تیم در 3 هفته پایانی فصل برای کسب عنوان گران قیمت ترین تیم لیگ در فصل آینده مبارزه خواهند کرد.

علاوه بر دوئل قهرمانی استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و دوم، 3 هفته پایانی این رقابت ها نیز در تعیین سقف بودجه مجاری ها تاثیرگذار است.

به گزارش تسنیم، فدراسیون فوتبال مبلغی را برای سقف بودجه باشگاه های لیگ برتری در بیست و چهارمین دوره این رقابت ها تعیین کرده و در حال بررسی گزینه ها است. البته این رقم هنوز قطعی و ثابت نشده است و قرار است هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای بررسی و تصویب این قانون جلسه ای برگزار کند.

در حالی که مبلغ پایه 325 میلیارد تومانی برای تمام هزینه های باشگاه های لیگ برتری در نظر گرفته شده است، گزینه ها می توانند عاملی برای تفاوت بودجه باشگاه ها باشند. بر اساس این دوره تیم قهرمان و نایب قهرمان ۱۵ میلیارد اختلاف بودجه دارند.

تنها 3 هفته تا پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر و مشخص شدن قهرمانان باقی مانده است. استقلال با 60 امتیاز در صدر و پرسپولیس با 59 امتیاز در رده دوم قرار دارند. آنها علاوه بر مبارزه برای قهرمانی، در واقع برای تفاوت سقف بودجه فصل آینده نیز می جنگند. البته در صورتی که همان مبالغ به تصویب هیات مدیره برسد. مشکلی که می تواند بر پرداخت قراردادها و دستمزد بازیکنان تاثیر بگذارد.

بر اساس تصمیمات کمیته صدور مجوز باشگاه، استقلال و پرسپولیس پس از جریمه، مجوز حرفه ای خود را دریافت کردند، بنابراین مبلغ 35 میلیارد تومان به گزینه سقف بودجه هر دو تیم اضافه می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا