اخبار ارز دیجیتال

معرفی سودآورترین دستگاه های استخراج بیت کوین/ بهترین دستگاه ها برای سودآوری

سودآورترین دستگاه های استخراج بیت کوین آنها آشکار شدند. رقابت در زمینه استخراج ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری تشدید شده است.

سودآورترین دستگاه های استخراج بیت کوین استخراج رمزارز معرفی شد و استفاده از دستگاه های استخراج چندین سال است که در حال گسترش است و هر سال در حال افزایش است. به خصوص در کشورهایی که از نظر استفاده از فناوری های جدید از کشورهای پیشرفته عقب هستند. اما رقابت در حوزه استخراج ارز دیجیتال بر روی غول های این صنعت پرسود متمرکز شده است. اکنون سه شرکت بزرگ رقابت شدیدی در این زمینه ایجاد کرده‌اند و می‌خواهند به دنیا نشان دهند که فناوری استخراج آنها از سایر شرکت‌ها قوی‌تر است.

 

سودآورترین دستگاه های استخراج بیت کوین معرفی شدند

اگر هزینه هر کیلووات برق را با توجه به قیمت فعلی بیت کوین 0.12 دلار در نظر بگیریم، استخراج این ارز دیجیتال تنها با 18 ماینر با الگوی SHA-256 توجیه اقتصادی دارد. میانگین هش بلاک چین بیت کوین تقریباً 353.9 هش در ثانیه (EH/S) است. اگرچه این نرخ در روزهای اخیر کاهش یافته است، اما کاهش قیمت بیت کوین به زیر 27000 دلار باعث کاهش سوددهی ماینرها شده است.

در حال حاضر سه شرکت Bitmain، Microbt و Canaan آنها بر بازار تولید و عرضه ماینرهای آی سی تسلط دارند.

سودآورترین دستگاه های استخراج بیت کوین معرفی شدند

بر اساس داده های منتشر شده، بیشترین سود اقتصادی حاصل از معادن مربوط به Antminer S19 XP Hydro Device توان آن 255 تراهرتز بر ثانیه (TH/S) است. این دستگاه توسط شرکت Bitmain تولید شده است. با توجه به قیمت 27000 دلاری بیت کوین و 0.12 دلار به ازای هر کیلووات برق، این دستگاه می تواند حدود 9.29 دلار در روز تولید کند.

دستگاه Antminer S19 XP با قدرت 140 تراهرتز در ثانیه در رتبه دوم قرار دارد. استخراج بیت کوین با این ماینر 4.82 دلار در روز تولید خواهد کرد.

سودآورترین دستگاه های استخراج بیت کوین معرفی شدند

قدرتمندترین نماینده شرکت میکروبیت در جایگاه سوم قرار دارد. دستگاه Whatsminer M56S با قدرت پردازش 212 ترابایت در ثانیه، می توانید 4.44 دلار در روز از استخراج درآمد کسب کنید. دستگاه Antminer S19K با قدرت 136 ترابایت بر ثانیه به عنوان یکی دیگر از نمایندگان بیت مین در جایگاه چهارم قرار دارد. این ماینر روزانه حدود 3.4 تا 3.7 دلار درآمد ایجاد می کند.

بهترین دستگاه از شرکت کنان با نام. Avalon A1366 در جایگاه پنجم قرار گرفته است. استخراج بیت کوین با این ماینر که 130 ترابایت قدرت پردازش در ثانیه دارد، روزانه 3.17 دلار درآمد به همراه خواهد داشت.

البته همه این محاسبات بسته به قیمت برق تغییر خواهد کرد. متوسط ​​نرخ جهانی برق در هر کیلووات حدود 0.14 دلار است. با این حال، برخی از کشورها دوست دارند ایران، کامبوج، افغانستان، بلاروس، برزیل، آذربایجان و بوتان نرخ برق بسیار پایین تری دارند. در چنین کشورهایی، استفاده از ماینرهای ضعیف تر احتمالاً سودآور خواهد بود.

 

نظر شما در مورد معرفی سودآورترین دستگاه های استخراج بیت کوین چیست؟ نظر خود را با پی ام آپ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا