اخبار روز سینما

سحر قریشی پلیس شد!/عکس

اینستاگرام سحر قریشی با انتشار عکس جدیدی از وی در لباس پلیس خارجی به روز شد. البته این عکس واقعی نیست و با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است. سحر قریشی بازیگر و مدل سینما و تلویزیون ایران ششم  دی ماه سال 1366 در تهران به دنیا آمد.

سحر قریشی با لباس پلیس خارجی

سحر قریشی با لباس پلیس خارجی / شغل جدید این بازیگر؟ + عکس

فیلم سحر قریشی

قریشی بازیگری خود را از سال 1387 با بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و پس از بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. او سابقه بازی در فیلم‌های موفقی چون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل را در کارنامه هنری خود دارد.

رابطه سحر قریشی و مهدی طارمی

در سال 2018 تصاویری از رابطه نزدیک سحر قریشی با مهدی طارمی در فضای مجازی منتشر شد. پس از افزایش نظرات و شبهات، طرفین نسبت به انتشار این تصاویر واکنش نشان دادند و ابراز تاسف کردند و رابطه خود را دوستانه اعلام کردند.

پشت صحنه رابطه سحر قریشی و تتلو

در سال 1400 انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی از مهاجرت قریشی به ترکیه و وجود ارتباط عاطفی با امیر تتلو بر میزان حاشیه سازی قریشی افزود. قریشی و تتلو وجود ارتباط عاطفی بین آنها را به طرق مختلف تأیید کردند. تحلیلگران این رابطه را به تبلیغ شبکه‌های شرط‌بندی در خارج از کشور مرتبط می‌کنند و معتقدند که شبکه‌های شرط‌بندی با طراحی کردن این جنجال به دنبال افزایش بازدیدکنندگان و سود سایت‌های خود هستند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا