اخبار روز سینما

زمان پخش فصل دوم سریال هندی به عشق تو سوگند از جم بالیود مشخص شده است؟

زمان پخش فصل 2 سریال به عشق تو سوگند : فصل دوم سریال هندی به عشق سوگند که از شبکه جم منتشر می‌شود، به زودی مشخص خواهد شد.

زمان پخش فصل 2 سریال به عشق تو سوگند

سریال هندی عشق تو سوگند با دوبله فارسی در روزها و ساعات ذیل از جم بالیوود منتشر می شود.

  • زمان پخش:‌ روزهای فردا ساعت ۲۰:۰۰
  • پخش مکرر: ساعت ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰
  • شبکه: جم بالیوود

با پایان فصل یک آن، سریال غارتگر هندی جایگزین آن می‌شود و از چهاردهم اسفند ماه می‌دهد. به محض تکمیل دوبله فصل 2 به عشق تو سوگند این سریال نمایش می‌شود و در تاریخ انتشار آن، مطلب به روز خواهد شد.

سریال هندی به عشق تو سوگند یکی از سریال های کشور هند است که ۶۲۱ قسمت دارد! و زمان پخش هر قسمت ۲۱ تا ۲۵ دقیقه می‌باشد. اکتا کاپور و شوبا کاپور تهیه کنندگان این سریال هندی هستند. راتیکا سینگار و شاراد مالهوترا نقش‌های اصلی سریال را ایفا کرده‌اند.

این سریال ژانر فانتزی و عاطفی و محصول کشور است که از ۷ سال ۲۰۱۶ میلادی تا ۲۸ جولای ۲۰۱۸ میلادی از شبکه کالرز تی وی هند پخش می‌شود. داستان در مورد تانوشری (تانو) کورانا و ریشی بدی دو دوست صمیمی از دوران کودکی است.

پدران آن‌ها، ویرندرا و راج هم دوستانی صمیمی بودند. تانو جان ریشی را نجات می دهد و مانع غرق شدن او در رودخانه می شود. یک راهب و پیشگویی هندی می‌گوید که این دو تا هفت تولد بعدی برای همدیگر ساخته شده است. همسر راج؛ مادر ریشی از خانواده تانو خیلی خوشش راج را مغزی مغزی می دهد او را مجبور می کند به فرانسه بروند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا