اخبار روز سینما

اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال زخم کاری منتشر شد

فصل سوم سریال زخم کاری پس از دریافت مجوزهای اولیه از «ساترا»، به زودی در سبد محتوایی شبکه نمایش خانگی برای کاربران قرار خواهد گرفت.

سریال زخم کاری در حال حاضر توسط کارگردان «محمدحسین مهدویان» تولید می‌شود و پس از دریافت مجوز، به زودی در سبد محتوایی شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. بر اساس اظهارات این کارگردان، تمام شخصیت‌های اصلی از جمله «جواد عزتی» نیز در فصل 3 زخم کاری حاضر خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال زخم کاری منتشر شد

با توجهبه این توضیحات، در فصل سوم زخم کاری که توسط «محمدحسین مهدویان» کارگردانی می‌شود، به نظر می‌رسد حضور سایه‌وار شخصیت «مالک» (جواد عزتی) در جریان قصه کاهش یابد و این موضوع در فصل دوم باعث انتقاداتی شده بود. بازیگران اصلی فصل 3 زخم کاری شامل «جواد عزتی»، «رعنا آزادی‌ور»، «کامبیز دیرباز» و «الناز ملک» هستند.

درباره داستان فصل سوم، اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد مانند فصل اول و دوم، داستان بر اساس نمایشنامه‌های «ویلیام شکسپیر» طراحی شده و منبع اقتباس فصل سوم نمایشنامه «ریچارد سوم» است. «مهدویان» در فصل اول از نمایشنامه مکبث و در فصل دوم از نمایشنامه «هملت» الهام گرفته بود.

فصل سوم سریال زخم کاری

تاریخ انتشار فصل نخست زخم کاری در شبکه نمایش خانگی، در خرداد 1400 آغاز شد و با وجود سانسورها و وقفه‌ها در انتشار، منتقدین و بینندگان را به اعتراض تحریک کرد.

پس از پایان فصل نخست، شایعاتی درباره تولید فصل دوم به وجود آمد و در خرداد 1403 فصل دوم با عنوان بازگشت تحت تهیه‌کنندگی «محمدرضا تخت‌کشیان» و کارگردانی «محمدحسین مهدویان» منتشر شد. «کامبیز دیرباز»، «مهران غفوریان» و «الناز ملک» نیز به بازیگران جدیدی بودند که به این فصل پیوستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اطلاعات جدید منتشر شده از فصل سوم سریال زخم کاری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا