اخبار روز

شرط جدید سعودی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خود صلاح!

باشگاه های عربستانی که تابستان گذشته موفق به جذب محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول نشدند، این بار برای جذب مجدد او شرط جدیدی گذاشته اند. آنها تنها در صورتی برای جذب صلاح در تابستان امسال تلاش خواهند کرد که خود او اعلام کند که قصد دارد در لیگ عربستان بازی کند.

پس از واکنش منفی ستاره مصری لیورپول به پیشنهاد الاتحاد در تابستان گذشته، سعودی ها برای جذب او شرط معامله مجدد را گذاشته اند.

به گزارش ایرنا، گمانه زنی ها درباره محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان دوباره افزایش یافته است.

تابستان گذشته، الاتحاد حاضر بود بیش از 100 میلیون پوند برای مهاجم لیورپول بپردازد، اما این بازیکن این پیشنهاد را رد کرد.

در شرایطی که جرقه بحث صلاح در عربستان برانگیخته شده است، باشگاه های عربستانی تنها در تابستان امسال اقداماتی را برای جذب محمد صلاح انجام می دهند که خود او اعلام کند که قصد دارد در لیگ عربستان بازی کند.

صلاح در ژوئن امسال 32 ساله می شود و قراردادش با لیورپول در تابستان 2025 به پایان می رسد و هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه بخواهد قبل از پایان قراردادش لیورپول را ترک کند، وجود ندارد. البته به نظر می رسد برخلاف دو سال گذشته، سعودی ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال رویکرد متفاوتی برای خرج کردن ستاره های مشهور فوتبال جهان در پیش خواهند گرفت.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان در تابستان گذشته تقریباً 800 میلیون پوند برای خریدها خرج کردند، اما انتظار می‌رود تابستان امسال رویکرد آرام‌تری داشته باشند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان (SPL) در تابستان امسال بر جذب بازیکنان جوان‌تر تمرکز خواهند کرد و چهره‌های تاثیرگذار فوتبال این کشور معتقدند که باشگاه‌ها نباید پول زیادی را فقط برای نام بازیکن خرج کنند و به باشگاه‌ها توصیه می‌شود رویکردی سیستماتیک و پایدارتر داشته باشند. به بازار نقل و انتقالات

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا