اخبار روز

رولز رویس لوکس ترین SUV جهان را با الهام از آسمان خراش ها معرفی کرد (+ عکس)

مدل 2025 خودروی پرفروش رولزرویس کالینان با چهره ای جدید رونمایی شد. این محصول با موتور V12 ارتقا یافته دارای قدرت 600 اسب بخار می باشد.

به گزارش زومیت، نسخه جدید کالینان که با نام Callinan Series II شناخته می شود، دارای چراغ های جلوی بازطراحی شده است و از چراغ LED کشیده استفاده می کند. چراغ ها تا پایین سپر امتداد یافته و جلوه ای جذاب به جلوی خودرو می دهند. به نظر می رسد گروه بی ام و، شرکت مادر رولز رویس، با برند لوکس خود ریسک طراحی را می پذیرد.

رولز – رویس

یکی دیگر از تغییرات مهم Callinan II مربوط به سپر جلوی این خودرو است. رولزرویس ورودی‌های هوای باریک در کناره‌های جلوپنجره را حذف کرد و در نتیجه سطحی بزرگ و مسطح ایجاد کرد. ورودی های هوای پایینی که بازطراحی شده اند کمی زاویه دار هستند و یک سنسور راداری بسیار بزرگ زیر پلاک خودرو قرار دارد.

رولز رویس لوکس ترین SUV جهان را با الهام از آسمان خراش ها معرفی کرد.

رولز – رویس

به گفته رولزرویس، طراحی کولینان جدید از آسمان خراش های نورانی این کلان شهر الهام گرفته شده است. SUV مورد بحث دارای جلوپنجره روشن است که با سایر مدل های این شرکت و برخی دیگر از مدل های BMW مطابقت دارد. یکی یکی دیگر از موارد جدید Callinan Series II استفاده از رینگ های 23 اینچی است که در این مدل به نمایش گذاشته شده است.

کالینان 2025 از موتور 12 سیلندر استفاده می کند، اما رولزرویس می گوید موتور 6.75 لیتری V12 توئین توربو تا سال 2030 به پایان عمر خود می رسد. زیرا رولزرویس قصد دارد خودروهای تمام الکتریکی بسازد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا