اخبار روز سینما

صداوسیما در این مسابقه 90 دقیقه ای 95 آگهی بازرگانی پخش کرد

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

بازتاب آنلاین: در 95 دقیقه ای که بازی دورتموند و پاری سن ژرمن به طول انجامید، 95 تبلیغ به مدت 18 دقیقه و 24 ثانیه پخش شد که از این تعداد 20 تبلیغ به مدت یک دقیقه و 47 ثانیه با پروژکتور در وسط پخش شد. میدانی و 65 آگهی 14 دقیقه و 26 ثانیه ای، زیرنویس و در نهایت 11 آگهی زیر لوگوی شبکه سه به مدت دو دقیقه و 11 ثانیه پخش شد.

دیدار نیمه نهایی دورتموند و پاری سن ژرمن شب گذشته برگزار شد و دورتموندها با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شدند. این دیدار 95 دقیقه با یک دقیقه وقت اضافه در نیمه اول و 4 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم به طول انجامید.

این دیدار نیز مانند تمامی دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا قبل از شروع بازی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. یکی یکی از برندهای لوازم خانگی در یک تبلیغ پیش از پخش که حدود سی ثانیه به طول انجامید، عموم را به تماشای بازی دعوت کرد.

همه چیز عادی پیش می رفت تا اینکه در دقیقه دوم بازی، مردم بار دیگر با مشکل تبلیغات اشتباه و البته گل های بسیار درشت تلویزیون مواجه شدند. موضوعی که پیش از این بارها درباره آن صحبت شده و حتی در این گزارش “تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون روشن کند” بودجه 24 هزار تومانی چه نیازی به میلیون ها تومان دارد. ? نمایش بیش از 95 آگهی در 95 دقیقه رقابت؟

53 آگهی از 29 برند به مدت 9 دقیقه و 43 ثانیه

بله درست خواندید 95 آگهی! از تبلیغات سه ثانیه ای تا تبلیغات 20 ثانیه ای البته در 5 دقیقه وقت اضافه هیچ تبلیغی پخش نشد. زمان پخش فوتبال از صدا و سیما که حتی با ارائه آمار و ارقام قبل از عید نشان می داد پربیننده ترین برنامه هایش مربوط به فوتبال است، از فرصت لیگ قهرمانان اروپا استفاده کرد و به شکلی عجیب و بی نظم برنامه ای را که می خواستم این را تبلیغ کنم پخش کرد. مهمانی – جشن. . از تشک و ویفر تبلیغاتی گرفته تا بیمه و عصاره های غذایی و حتی لبنیات.

صداوسیما در این مسابقه 90 دقیقه ای 95 آگهی بازرگانی پخش کرد

برای توضیح بیشتر باید گفت که در طول 46 دقیقه نیمه اول، 53 آگهی از 29 برند پخش شد که 14 آگهی با نورپردازی در میانه میدان، 34 آگهی با زیرنویس پخش شد. و 6 آگهی زیر لوگوی شبکه سه نمایش داده شد.

14 آگهی تبلیغاتی که با نورپردازی در میانه زمین پخش می شد از دقیقه دوم بازی آغاز شد و تا دقیقه 15 ادامه داشت که در مجموع 77 ثانیه معادل یک دقیقه و 17 ثانیه به طول انجامید.

از دقیقه 21 مسابقه تا دقیقه 37 تبلیغات زیرنویس پخش شد و در مجموع 450 ثانیه معادل 7 دقیقه و 30 ثانیه 34 تبلیغ پخش شد و در نهایت زمان تبلیغ برند زیر لوگو فرا رسید. شبکه Tres Cima از دقیقه 40 شروع شد و تا دقیقه 42 ادامه داشت و در مجموع 66 ثانیه به این نوع تبلیغات اختصاص داشت.

7 دقیقه تبلیغات در نیم 15 دقیقه

این در حالی است که در طول مسابقه فقط 12 برند 36 بار در نیمه اول و 38 بار در نیمه دوم در تبلیغات اطراف زمین ظاهر شدند.

سوت نیمه اول با نتیجه 0-0 به صدا درآمد و 17 تبلیغ از همان برندهایی که در نیمه اول حضور پررنگی داشتند دوباره به مدت هفت دقیقه و چهار ثانیه پخش شد و پس از آن برنامه شروع شد. ، مجری با ذکر نام اسپانسر برنامه، پخش زنده یک دقیقه ای ورود موضوعی دو دقیقه ای در مورد خیانت و وفاداری بازیکنان را نشان داد و پس از آن دوباره تبلیغات چند ثانیه ای پخش شد. ، مجری صحبت کرد و با یک پیش نمایش از عموم مردم برای تماشای ادامه بازی دعوت شد.

در نیمه دوم، تعداد تبلیغات برای همان 29 برند به 42 رسید. از دقیقه 52 تا 66 شش تبلیغ در مرکز زمین به مدت 29 ثانیه پیش بینی شد. در ادامه از دقیقه 66 تا 80 تقریباً 31 آگهی به مدت 416 ثانیه معادل 6 دقیقه و 56 ثانیه و در مرحله آخر 5 آگهی به مدت 65 ثانیه با لوگوی شبکه سه پخش شد.

95 دقیقه مسابقه، 18 دقیقه تبلیغات!

در واقع به طور خلاصه این همه ضد تبلیغاتی که زیبایی شناسی نداشتند، به دلیل نمایش مداوم مخاطب را سردرگم کرده بود و جامعه هدف مشخصی نداشت، باید گفت در طول 95 دقیقه ای که مسابقه به طول انجامید، 95 18 آگهی های دقیقه ای نمایش داده شد و 24، 20 آگهی یک دقیقه و 47 ثانیه ای، با پرده نور در وسط میدان، 65 آگهی 14 دقیقه و 26 ثانیه ای به عنوان زیرنویس و در نهایت 11 آگهی زیر لوگو. در شبکه سه به مدت دو دقیقه و 11 ثانیه. نمایش درآمد

در نهایت باید گفت که اگر تبلیغات بین دو نیمه را محاسبه کنیم، بازی برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند با مشاهده 111 تبلیغ در طول 25 دقیقه به پایان رسید، اما نکته اصلی ماجرا این است که این میزان Los Ads با این کمیت و کیفیت مربوط به بازی های قبلی است و هنوز توضیحی برای این میزان تبلیغات و درآمد حاصل از آن وجود ندارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا