اخبار روز سینما

دوست پسر سابق تیلور سویفت سکوت خود را شکست!

رسانه ای در مصاحبه ای با یک منبع نزدیک به جو آلوین مدعی شد که او پس از شنیدن خبر رابطه جدید تیلور بسیار ناراحت و تحقیر شده است.

به گزارش پی ام آپ، جو پس از اطلاع از رابطه تیلور و متی مدت کوتاهی پس از جدایی آنها ناراحت است و معتقد است که تحقیر شده است، بنابراین جو سعی می کند با تمرکز روی کارش از آن دور شود.

طبق برخی منابع، متی و تیلور در اکتبر 2022 برای ضبط آلبوم “Midnights” با هم آشنا شدند، متی در طول مراحل ضبط آلبوم به تیلور کمک زیادی کرد و جو آلوین از ملاقات مداوم آنها و در تمام مراحل ایجاد رابطه آنها آگاه بودو در تمامی مراحل ساخت آلبوم نیز تیلور را همراهی کرده است.

به گفته یک منبع نزدیک به جو:

«جو به خوبی می‌دانست که تیلور و متی باید هفته‌ای چند بار با هم ملاقات کنند تا آلبوم را ضبط کنند. پس از چند ماه، تیلور به جو گفت که متی به یکی از بهترین دوستان او تبدیل شده است.

متی هیلی و تیلور سوئیفت با گفتن کلمات رمزی در طول اجرای ماه گذشته خود رابطه خود را تایید کردند.

متی همچنین در بسیاری از برنامه‌های تیلور در تور کنسرت Eras از تیلور حمایت می‌کرد و این زوج جدید هالیوودی برای اولین بار هفته گذشته هنگام خروج از یک استودیو در نیویورک در ملاء عام دیده شدند.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/دوست-پسر-سابق-تیلور-سوئیفت-سکوت-خود-را-ش/
  • https://magto ir/blog/دوست-پسر-سابق-تیلور-سوئیفت-سکوت-خود-را-ش/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا