اخبار روز

چند حادثه و تصادف در پانزدهمین روز استراحت اردیبهشت ماه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از آذربایجان غربیشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه به چند حادثه در استان آذربایجان غربی مرتبط است.

در این حادثه 3 نفر مجروح شدند پراید با دانا

حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ساعت 12:49 روز شنبه در محور ایواغلی – خوی تصادف رخ داد. پراید گزارش شده است که بلافاصله امدادگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات ایواغلی خوی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومان انجام و مصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند.

عملیات دو ساعته امدادگران هلال احمر برای رسیدن به مصدوم عارضه قلبی در ارتفاعات روش بیرو شنویه.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی افزود: روز شنبه پانزدهم ساعت 13 و 55 دقیقه درخواست اورژانس برای دسترسی به مصدومان در ارتفاعات بیرو اشنویه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان اعلام شد. و بلافاصله دو تیم امداد و نجات هلال احمر اشنویه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: امدادگران پس از دو ساعت جست و جو در ارتفاع خود را به مصدوم رساندند و پس از انجام اقدامات CPR و احیای قلبی ریوی، مصدوم به عوامل امدادی تحویل داده شد.

لازم به ذکر است قربانی این حادثه مردی 60 ساله بوده که به همراه خانواده خود به کوهستان رفته و دچار ایست قلبی شده است.

در تصادف خودرو پژو 206 با خودروی پژو پارس 6 نفر مجروح شدند.

محبوبی گفت: ساعت 14 و 45 دقیقه روز شنبه یک دستگاه خودرو پژو 206 با یک دستگاه خودرو پارس در محور ارومیه برخورد کرد که بلافاصله عوامل امدادی هلال احمر پایگاه اورژانس و امداد و نجات ارومیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه 6 مصدوم داشت که مصدومان پس از ترخیص به مرکز درمانی منتقل شدند و اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی انجام شد.

عملیات چهار ساعته امدادگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی روستای انبی ارومیه

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: ساعت 13:12 روز شنبه گزارش مفقودی از آخرین محل به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر اعلام شد که بلافاصله با تجهیزات کوهستانی به محل حادثه اعزام شدند. .

وی گفت: پس از 4 ساعت صعود به ارتفاعات، فرد مفقود شده در ساعت 17:11 به سلامت به پایگاه ارتفاعات منتقل شد.

واژگونی پژو 206 اس دی در محور ارومیه – سلما با پنج مصدوم

محبوبی گفت: ساعت 13:47 روز شنبه یک دستگاه خودروی پژو 206 اس دی در محور ارومیه – سلماس (روستای کلنجی) پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر شهید افشارجو (گورن قوشچی) از جاده منحرف و واژگون شد بلافاصله به محل حادثه رفت.

وی افزود: این حادثه پنج مصدوم داشت که مصدومان پس از ترخیص به مرکز درمانی منتقل شدند و اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی انجام شد.

ارتفاعات گمشده بکوس پیرانشهر پیدا شد

مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی افزود: روز شنبه ساعت 16:10 گزارش سقوط یک نفر از صخره در ارتفاعات روستای بکوس پیرانشهر به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر گزارش تصادف و اطلاعات مورخه ارسال شد. آخرین محل بلافاصله با تجهیزات کوهستانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از 4 ساعت جستجو و کوهنوردی در ارتفاعات صعب العبور، با دسترسی به مصدوم مفقود شده و اقدامات پیش بیمارستانی و کمک های اولیه، به سلامت به ارتفاعات پایین و به مرکز درمانی منتقل شد.

لازم به ذکر است، مصدوم مردی 43 ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهستانی کوهنوردی کرده بود.

نجات جان چهار مفقود در ارتفاعات دره شاهین دژ

وی افزود: با توجه به گزارش دریافتی در ساعت 11:12 صبح روز شنبه در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر مفقود شدن چهار نفر در ارتفاعات اوچ دره شهرستان شاهین دژ، تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شد. از حادثه .

محبوبی گفت: تیم اعزامی پس از طی مسیر و حضور در محل حادثه، چهار طبیعت گرد مفقود شده را پس از چهار ساعت پیدا کردند و پس از انجام کمک های اولیه به دامنه کوه آوردند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا