اخبار روز

دعوت از آیت الله اعرافی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری

طبق تحقیقات، آیت الله اعرافی (صلوات الله علیه) از نظر فقه، دین، سادگی، اخلاق، تواضع، انساندوستی، تیزهوشی، نگرش متمدنانه و مدیریت راهبردی شباهت بیشتری به رئیس جمهور شهیدمان دارد.

شورای مرکزی سازمان کل گروه های تبلیغی کشور از آیت الله اعرافی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش عصر ایران از شورای مرکزی سازمان کل گروه های تبلیغی کشور، متن این دعوتنامه به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

علمای اطلاعیه بزرگان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشند

سلام

اکنون که مشیت پروردگار حکیم به رئیس مدرسه و مردم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) عنایت فرموده است. مهر برای اینکه عزت شهادت در کنار رحمت الهی قرار گیرد، باید با تلاش و کوشش شبانه روزی در راه خدمت به اسلام و انقلاب، از میراث ارزشمندی که از این مرد بزرگ به جا مانده، پاسداری کرد. پیشرفت سریع و استقلال کشور ادامه دارد و ادامه دارد. تمدن بزرگ اسلامی نباید کند شود.

لذا به تمامی شخصیت های سیاسی و مذهبی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری احترام می گذاریم و اعلام می کنیم که طبق تحقیقات انجام شده، فردی که از نظر فقاهت، دین، سادگی، اخلاق، تواضع و… بیشترین شباهت را به رئیس جمهور شهیدمان دارد. درایت، نگاه متمدنانه و مدیریت راهبردی نقطه قوت آیت الله اعرافی (دامت برکاته) است.

لذا از این بزرگواران خاضعانه تقاضا داریم با استفاده از تمامی فرصت ها، آنان را برای حضور در این عرصه مهم دعوت و ترغیب نموده و حمایت های لازم را به عمل آورند.

خداوند روح شهدای راه حق به ویژه شهدایی را که در کنار رئیس جمهور شهید آسمانی شدند و نام خود را در تاریخ ایران جادویی کردند شاد گرداند.

شورای مرکزی سازمان فراگیر گروه های مبلغ کشور

1403.3.4

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا