اخبار روز

سپاه: دستگیری عوامل تروریستی در خراسان رضوی با همکاری مردم

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: پس از وقوع حادثه در کرمان، مردم بارها با سامانه 114 تماس گرفتند و رفتار مشکوکی را گزارش کردند که منجر به دستگیری عوامل برخی گروه های تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شد.

به گزارش ریمینو به نقل از ایرنا، سردار علی اکبر افراسیابی شامگاه دوشنبه با اشاره به تبلیغات عمومی سپاه امام رضا(ع) در جمع خانواده شهدای عملیات اطلاعاتی خراسان رضوی افزود: اطلاعات ارزشمندی در اختیار نهادهای امنیتی قرار گرفت. .

وی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم با نهادهای امنیتی، گفت: در جوامعی که مردم در مدیریت بخش های مختلف نقش دارند، امنیت پایدار حرف اول را می زند زیرا مردم بهترین رکن امنیت هستند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: اگر امروز دشمن مستاصل است و شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم به دلیل حضور و مشارکت مردم در همه عرصه ها به ویژه در حوزه تامین است. امنیت.»، زیرا مردم یکی از ارکان تولید امنیت هستند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دشمن تلاش می کند مردم را از حضور در انتخابات باز دارد، اما شعور ملت ما خواب دشمن را تعبیر نمی کند، نقش های فردی ما می تواند نقشه دشمن را در انتخابات خنثی کند.

سردار افراسیابی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اطلاعات به ویژه شهید باقری، با اشاره به نقش بی بدیل اطلاعات عملیاتی خاطرنشان کرد: اگر فرزندان اطلاعات عملیات نبودند، معلوم بود. نبود سرنوشت امروز چه خواهد بود؟

وی گفت: نیروهای اطلاعات عملیات همچون دفاع مقدس دیده بان نظام اسلامی هستند و امنیت را تامین می کنند و باید این توانمندی ها را روز به روز ارتقا دهند.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا