اخبار روز

در کمال تعجب، سایت جبهه المذهبی با نمایندگان مجلس در مورد قدرت طلبی بیهوده صحبت می کند.

در این مقاله آمده است: نمایندگان مجلس به فرماندهی محمدباقر قالیباف اصل بدیهی استقلال ستاد انتخابات را فراموش کرده اند و با فشار خود تلاش می کنند ستاد انتخابات را به ستاد شخصی خود تبدیل کنند. به نظر می رسد فشاری که با باشگاه استیضاح وارد می شود به راحتی تسلیم نخواهند شد. دو ماه پس از دیدار سالانه نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، وکلای کشور در حال برخورد با راهبردهای ولایت فقیه هستند. رهبر انقلاب در دیدار 12 خرداد امسال با نمایندگان فرمودند: «از مشکلات کشور، سال آخر جلسات است. چون نمایندگان مجلس در آستانه انتخاب هستند و مردم به آنها نگاه می کنند، اما شما باید تلاش کنید، چه انتخاب شده اید یا نه. اسفند کار امسال؛ زیرا آنچه باقی می ماند فقط کار برای رضای خداست.

البته این تنها مخالفت نمایندگان مجلس با سخنان رهبری نیست. رهبر انقلاب به مناسبت عید سعید فطر امسال از قوای سه گانه دعوت به همدلی و همدلی کردند و گفتند: راهبرد مهم دیگر تمرکز بر حل مشکلات و تفریح ​​نکردن و در حاشیه نبودن است. همیشه این دشمن نیست که حاشیه ایجاد می کند. گاهی بر اثر سهل انگاری و به عوامل و انگیزه های مختلف، حول یک کار، یک حرکت، یک شخص، یک مدیر، خلأ ایجاد می شود; شما نباید با این چیزها سرگرم شوید. مردم به این مشاغل ثانویه توجهی نکنند و مسئولین هم نباید به آن توجه کنند. [همه] تمرکز بر مشکلات اساسی کشور»

اما اکنون نشانی از توجه به سخنان رهبری نیست. یک ماه است که شورای اسلامی و وزارت کشور تمام تمرکز خود را بر موضوعی گذاشته اند که دردی از جامعه دوا نکرده و تنها قدرت طلبی نمایندگان را ارضا می کند.

اکنون ساکنان خیابان بهارستان با امتحان سختی روبرو هستند. مجلسی که رهبر معظم انقلاب هر ساله آن را «مجلس انقلابی» می نامند، حالا باید تصمیم بگیرد که آیا همچنان در تصمیمات خود منافع کشور را در اولویت قرار دهد یا در بازی کودکانه قدرت طلبی فرو رود و تمام اعتبار خود را برای مشتی آرای ممنوعه به حراج بگذارد.

۲۱۶۲۱۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا