اخبار روز

در برخی استان ها بارش برف و باران پیش بینی می شود

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران گفت: امروز (16 تیر) فروردین) سامانه بارشی در برخی نقاط استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، البرز شرقی و شمال هرمزگان فعال است و به تدریج از کشور خارج می شود.

از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته در برخی از استان های شمال غرب کشور بارش باران و وزش باد همراه با گذر متناوب امواج متوسط ​​پیش بینی می شود. چهارشنبه (8 فروردین) علاوه بر شمال غرب، در استان های حاشیه دریای خزر و شمال خراسان بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی به تشریح وضعیت جوی استان های کشور پرداخت.

صادق ضیائیان در ادامه توضیح داد: امروز (7 فروردین) سامانه بارشی در برخی نقاط استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، البرز شرقی و شمال هرمزگان فعال است و به تدریج از کشور خارج می شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته برخی مناطق استان های شمال غرب کشور با گذر متناوب امواج متوسط ​​با بارش باران و وزش باد همراه است. چهارشنبه (8 فروردین) علاوه بر شمال غرب، در استان های حاشیه دریای خزر و شمال خراسان بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران کشور گفت: روز پنجشنبه (9 فروردین) در برخی نقاط مرکز و شمال شرق تا ساعاتی دیگر ابری و رگباری منزوی گاهی رگبار، وزش باد و در ارتفاعات برف پیش بینی می شود، گفت: برای روز جمعه (10) فروردینمیزان بارندگی در برخی نقاط مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق و برای روز شنبه (11) فروردین) در برخی مناطق شمال غربی، مرکزی و جنوبی ارتفاعات زاگرس پیش بینی می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا