اخبار روز

خبر فوری؛ دریافت وام ویژه برای زائران اربعین از امشب!/ جزئیات

بانک ملی ایران به مناسبت اربعین حسینی، تسهیلات ویژه‌ای برای زائران عتبات عالیات ارائه می‌دهد.

وام فوری، یک مجموعه وام و تسهیلات بانکی جذاب و مغرورانه است که جذابیت بسیاری برای صاحبان کسب‌وکارها، جوانان عاشق، کارآفرینان، دنبال‌کنندگان خانه و هر کسی که خواستار تحولی در حیطه شغلی، زندگی و تحصیلات خود است، ایجاد می کند. با وام فوری، افرادی که به صورت مضطرب به مبالغ نقدی بزرگی نیاز دارند، می توانند به عنوان یک پشتوانه نقدی تسهیم‌شونده از طرف بانک اقدام کنند. این وام فوری، با تأکید بر حقیقتی که نقدینگی برای افراد همواره حیاتی است، افراد را به استفاده از تسهیلات و وام‌های فوری بانکی تشویق (یا مجبور) می‌کند؛ این مسیر آنها را برای پروژه‌های مختلفی که در دست دارند، پهن و باز می کند. حالا هم به آخرین اخبار وام فوری پرداخته می‌شود.

روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد: این طرح با هدف رفاه حال زوار عتبات عالیات طراحی شده است. تمامی زائران سفر اربعین تا تاریخ 25 مرداد ماه، قابلیت افتتاح حساب ویژه طرح و واریز مبلغ 25 میلیون ریال را با مراجعه به تمامی شعب بانک ملی ایران دارند. سپس می‌توانند از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ 100 میلیون ریال برای خرید ارز اربعین و همچنین کمک به هزینه سفر استفاده کنند.

همچنین این بانک امکان افتتاح حساب ویژه در سامانه «بام» را نیز ارائه می دهد. بر اساس طرح فعلی متقاضیان پس از بازگشت از سفر اربعین می توانند ظرف مدت 6 ماه (از زمان دریافت تسهیلات) اقساط خود را بازپرداخت کنند.

مبلغ تودیع شده در حساب ویژه طرح، تا زمان تسویه تسهیلات و بدهی در حساب، باقی می‌ماند و پس از تسویه کامل تسهیلات، به مشتری بازگردانده خواهد شد.

اگر متقاضیان هنوز درخواست خود را ثبت نکرده‌اند، می توانند تا تاریخ مشخص شده، حساب ویژه طرح را افتتاح و مبلغ 25 میلیون ریال را واریز کرده و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ 100 میلیون ریال برای خرید ارز عتبات و کمک به هزینه سفر بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است متقاضیان دریافت تسهیلات فوق نباید در زمان عقد قرارداد با بانک دارای بدهی بلندمدت و چک نقدی باشند. نرخ سود این تسهیلات بر اساس نرخ سود مصوب و منتشر شده شورای پول و اعتبار محاسبه می شود.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت بازپرداخت 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان است. سود کل تسهیلات 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 331 میلیون و 557 هزار و 396 تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برپایی این جشنواره را تقویت توان مالی دارندگان فعال دستگاه های پوز متصل به این مجموعه و پرداخت اعتبار ویژه دستگاه های پوز اعلام کرده است. از دیگر اهداف این جشنواره می توان به ایجاد فرصت مناسب برای خرید کالا و خدمات مورد نیاز در شعب قرارداد بانکی برای دارندگان دستگاه های پوز و افزایش فروش اقساطی محصولات برای دارندگان دستگاه های پوز دستگاه ها در فرم قرارداد «سامانه کارت پذیرش کالا».

وام 150 میلیون تومانی بانک رفاه + شرایط دریافت و مبالغ اقساط

وام خوداشتغالی بانک رفاه کارکاران به افرادی اعطا می شود که دارای معرفی نامه از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا کمیته امداد بوده و دارای مجوز از یکی از این موسسات باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه ماشین و به نقل از دسته، مشتریان بانک رفاه کارگران که نیازمند دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی از این گروه هستند، باید علاوه بر ارائه معرفی نامه به یکی از شعب این گروه سپرده اعتباری واریز کنند. در کنار افتتاح حساب مذکور، حداقل 100000 تومان باید در این سپرده نگهداری شود. این تسهیلات یک وام خوب بدون بهره و فقط با کارمزد چهار درصد است. ضمانت اصلی اخذ این امداد، داشتن ضامن رسمی است. حداکثر مدت بازپرداخت 84 ماه است.

بسته به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 50 هزار و 321 تومان می باشد. سود کل سرمایه گذاری 22 میلیون و 226 هزار و 960 تومان و مبلغ کل سرمایه گذاری و سود آن 172 میلیون و 286 هزار و 960 تومان خواهد بود.

بانک رفاه از چه زمانی شروع به کار کرد؟

بانک رفاه کارگران در سال 1338 با هدف سرمایه گذاری و بهره برداری از صندوق های بیمه کارگران برای کمک به رفاه و ایجاد امکانات لازم برای رفع نیازهای قشر کارگر آغاز به کار کرد. اولین شعبه از این مجموعه ششم فروردین از سال 1340 در تهران و اصفهان شروع به کار کرد. این مجموعه با کمک 10483 کارمند و 1150 شعبه فعال در سراسر کشور، انواع خدمات مجاز مالی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد.

افرادی که دارای سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک ملت هستند و تمایل به اخذ وام برای خرید اجناس مختلف دارند می توانند از طرح حامی این مجموعه استفاده کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است.

به گزارش تحلیلی اندیشه معاصر و با نقل قول از رده، مشتریانی که در خرید کالاها و محصولات مختلف به نقدینگی کم دچار هستند، می‌توانند درخواست وام ۲۰۰ میلیون تومانی را ارائه داده و از فروشگاه‌های همکار با بانک ملت خریداری کنند. این تسهیلات به صورت قرارداد مرابحه به مشتریان اعطا می‌شود. افرادی که قبلاً از این طرح استفاده نکرده‌اند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند. شرط اصلی دریافت این تسهیلات، داشتن یک ضامن رسمی است. نرخ سود این وام بر حسب دوره بازپرداخت قابل تغییر است و حداکثر به ۱۸ درصد می‌رسد. مدت بازپرداخت این تسهیلات حداکثر ۶۰ ماه اعلام شده است.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. سود کل تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و کل مبلغ وام و سود 306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود.

اهداف بانک ملت چیست؟

بانک ملت، یکی از بانک‌های برتر خصوصی کشور است که از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با هدف‌هایی نظیر رشد و بهره‌وری بالای بانک‌ها، سوددهی قابل قبول، و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، طراحی شده است. بانک ملت به درک نیازهای مشتریان و دسته‌بندی صحیح آن‌ها و همچنین بهبود فرآیندهای مرتبط با سود و … می‌پردازد.

تاکنون، بانک ملت توانسته جوایزی همچون تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال ۱۳۹۶ و عنوان سومین شرکت برتر کشور در رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی در سال ۱۳۹۵ را به دست آورده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا