اخبار روز

حمایت همیشگی زیدان از رئال حتی در دنیای سرعت

زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه بار دیگر نشان داد که تعصب و عشق او به رئال مادرید حد و مرزی ندارد. زیدان به عنوان یکی او به عنوان یکی از مهمانان ویژه مسابقات جایزه بزرگ میامی در حاشیه این رویداد بزرگ ورزشی پیام جالبی را برای تیم سابقش ارسال کرد.

پس از پیروزی رئال مادرید در لالیگا، زین الدین زیدان پیام جالبی را خطاب به این تیم منتشر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، چهره های مشهور دنیای ورزش، موسیقی، سینما و سیاست برای شرکت در آغاز مسابقات جایزه بزرگ فرمول 1 میامی 2024 به شهر میامی سفر کرده اند.

یکی یکی از مشهورترین نام های دنیای فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

گزارشگر اسپانیایی دازن از اسطوره فرانسوی خواست نام راننده مورد علاقه اش در فرمول 1 را بگوید و او پاسخ داد: «حالا و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیر گاسلی و استبان اوکن (دو راننده فرانسوی) حمایت می کنم.

در حالی که زیدان بدون توجه به سوال خبرنگار پیام هالا مادرید را ارائه کرد، این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با پیروزی خیرونا مقابل بارسلونا قهرمان فصل جاری لالیگا اعلام شد. این تیم این هفته در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز به مصاف بایرن مونیخ می رود.

به نظر می رسد این مربی فرانسوی به نوعی قصد داشته به رئال پیام بدهد و قبل از بازی حساس بر حمایت خود تاکید کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا