اخبار روز

حضور سردار در منزل شهید مدافع حرم آقا بابایی

سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محله های جنوب غربی شهر تهران با حضور در منزل شهید علی آقا بابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، حضور یافت. گفتگوی صمیمانه با خانواده شهید

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقا بابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تسنیم، سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محله های جنوب غرب تهران با حضور در منزل شهید علی آقا بابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، حضور یافت. دیدار و گفتگوی صمیمانه با خانواده شهید.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حین انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست دلیرترین مردم به شهادت رسیدند، افزود: خون پاک این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و موجب ذلت و ذلت شد. این رژیم جنایتکار در منطقه.

رئیس جمهور با اشاره به پاسخ قهرآمیز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: یقیناً کار و برکت خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این شیطان خواهد شد. و رژیم جنایتکار.»

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا