اخبار روز سینما

سریال پرندگان آتش با قسمت 54 به پایان خواهد رسید

سریال پرندگان آتش ، به تازگی توانسته است به عنوان یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی ترکیه توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

در اکثر سریال‌های ترکیه، داستان‌های پرچالش و عاشقانه را می‌بینیم که معمولاً مخاطبان را به خود جذب می‌کنند؛ اما برخی از این آثار دارای ژانر درام هستند و هدف آن‌ها نمایش یک زندگی با تمام ابعاد آن است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال پرندگان آتش با قسمت 54 به پایان خواهد رسید

در این نوع از آثار، عشق به عنوان مرکزی‌ترین موضوع سریال حساب نمی‌شود و داستان سعی دارد ابعاد دیگری از زندگی را برای بیننده روشن کند. چندی پیش، اعلام شد که سریال پرندگان آتش، پس از پخش سه قسمت دیگر، در قسمت 54، به پایان خواهد رسید.

سریال ترکی پرندگان آتش به کارگردانی «بنال تایری»، گوکهان آییز، ییلدیز آشانبوعا و بولنت ایشبیلن ساخته شده است. «عایشه فردا اییلماز» و «نهیر اردم» نیز نویسندگان این مجموعه هستند.

سریال پرندگان آتش

این سریال دارای داستانی جذاب و پرهیجان است که به توسط تیم مستعدی از کارگردانان و نویسندگان ترکیه ساخته شده است. اینسریال  داستان درباره پنج کودک خیابانی را به تصویر می‌کشد که یک نوزاد چهل روزه را در میان زباله‌ها پیدا می‌کنند و نحوه تحول آن‌ها از بی ریشه به پرندگان آتش روایت می‌شود.

پرندگان آتش، با وجود تمامی سختی‌ها، دردها و سایر مشکلاتی که با قضاوت به سراغشان می‌آید، قدرت استقامت و مقاومت خود را اثبات می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پرندگان آتش چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا