اخبار روز

جنجال بزرگ دوستان رائفی پور علیه قالیباف/ غضنفری: در ازای رای دادن به قالیباف قول ماشین و وام چند صد میلیونی دادند/ حبیب زاده: تکذیب می کنم

به گزارش خبرگزاری مگتو، چندی پیش کامران غضنفری که یکی از نامزدهای تهران برای ورود به مجلس دوازدهم در لیست صبح امید (رائفی پور) است، در یادداشتی که از سوی وی منتشر شد، مدعی شد که وعده هایی مانند وام و خودرو نیز داده است. به عنوان عضویت در کمیسیون مورد علاقه در ازای رای، ریاست جمهوری به قالیباف تبدیل شده است. وی در این یادداشت مدعی شد؛ یکی همراهان آقای قالیباف تلفنی از من برای بازدید از شورای اسلامی دعوت کردند. وقتی موضوع را پرسیدم گفتند حضوری صحبت می کنیم. در ساعت موعود به طبقه دهم ساختمان شیخ فضل الله نوری رفتم. علاوه بر میزبان، دو نماینده دیگر منتخب شهرستان نیز حضور داشتند. پس از استقبال و اظهارات مقدماتی، برایم روشن شد که هدف اصلی، نظرخواهی از نمایندگان جدید برای ریاست آقای قالیباف است. از من درباره کمیسیونی که می‌خواهم عضو شوم پرسیدند و وقتی گفتم به نظر می‌رسد کمیسیون مربوطه متقاضی زیادی دارد و احتمالاً نوبت من نیست، پاسخ دادند: «به نظر شما چه کسی بیشتر است؟» شایسته از توست! سپس لیست افرادی که تمایل خود را برای پیوستن به کمیسیون ابراز کرده اند یکی یکی می خواندند و می گفتند مثلا: «آقای 1 را به کمیسیون الف می فرستیم، 2 را به کمیسیون ب می فرستیم، 3 را به کمیسیون ج می فرستیم» و … و حل می کنیم. خودمونه!”

وی سپس با بیان اینکه موضوع اعطای وام های چند صد میلیونی و خودرو نیز مطرح شد، تاکید کرد: برداشت من از جلسه مذکور این بود که با موافقت با قرار گرفتن در کمیسیون مورد نظر، وعده خودرو، وام و… نظر نمایندگان منتخب را در مورد ریاست آقای قالیباف جلب کنید. البته من یک ماه بود که پیام های مشابهی از چند تن از دوستان دریافت می کردم که با منتخبان شهرستان ها تماس گرفته شده و به مجلس دعوت شده اند و با وعده های مشابه خواسته اند به ریاست ایشان رای بدهند.

اما آیا این ادعا درست است؟

حبیب زاده منتخب مردم مرند در شورای اسلامی روایت دیدار کامران غضنفری با یکی او رؤسای مجلس را اشتباه می‌دانند و به تسنیم می‌گویند: «من در دکتر بودم. غضنفری اشاره کرد که در جلسه، درباره وعده رای دادن به رئیس مجلس بحثی نشده و این تناقض است.

حبیب زاده که در این جلسه حضور داشت در ادامه به اتفاقات این جلسه اشاره کرد و گفت: آنچه رخ داد اعلام اعتقاد من به رهبری آقای قالیباف بود و آقای غضنفری نیز در این بین به این خواسته رهبران احترام گذاشته است. وی باید از رئیس مجلس درخواست تصویب طرح حفاظت و فضای مجازی را داشته باشد. من سرباز معظم له و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را فردی دلسوز می دیدم. اما روایت او صحیح نیست.

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: در این جلسه مقام مسئول مدارک خود را از آقای غضنفری گرفت و کار کارت حمل و نقل ایشان به مجلس را برای ایشان انجام داد و ایشان بسیار احترام گذاشتند و آن اینکه ” سخنان در مورد وعده های مالی و کمیسیون غیر واقعی است. درست قبل از شروع به کار مجلس دوازدهم بدون مرز، باید تلاش کنیم بدون درنگ و فداکاری در راه انقلاب و مردم به مردم خدمت کنیم.

2727

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا