اخبار ورزشی

برگزاری جلسه فنی مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا/عکس

به گزارش پی ام آپ و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، جلسه فنی مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا چهارشنبه شب 10 خرداد ماه با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در این رقابت برگزار شد.

بدر محمد ذیاب صالح الذیاب، نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا، صالح بین آشور رئیس کمیته داوران هندبال آسیا، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال و میترا نوری رئیس کمیته توسعه فدراسیون هندبال آسیا در این دیدار حضور داشتند.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز که در این جلسه حضور داشت، ضمن خوشامدگویی به تیم‌های حاضر در این مسابقات اظهار داشت: باشگاه سپاهان بزرگ‌ترین باشگاه ایران است، ۲۷ رشته، ۸۵ تیم ورزشی و ۲۲۱۲ ورزشکار آقا و خانم دارد، روزهای خوب و بازی‌های جذابی را برای همه اعضا آرزومند هستم.

جلسه فنی مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا برگزار شد + عکس

در جلسه کمیته فنی هندبال جام باشگاه های آسیا قوانین و مقررات این مسابقات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رنگ پیراهن تیم های حاضر در مسابقات مشخص شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا