اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

جشن لیگ کانال های جذاب در آیگپ

پایگاه خبری تحلیلی پی ام آپ (pmup.ir):

جنرال IGP از رقابت کانال های جذاب در IGP برای ارائه محتوای مفید، جالب و مخاطب پسند خبر داد.

علی محمد کرنایج مدیر ارتباطات IGP درباره برگزاری جشن لیگ کانال های جذاب گفت: با شروع لیگ کانال های جذاب، این کانال ها به صورت هفتگی در پیام رسان آی جی پی رصد می شوند و بهترین کانال هفته پی ام آپ می شود. با توجه به ضوابطی که در نظر گرفته شده است و پس از معرفی ویژگی های خاصی در اختیار این کانال ها قرار می گیرد.

مدیر ارتباط آیگپ با اشاره کوتاهی به این ویژگی ها تاکید کرد: بهترین کانال هفته می تواند از پیام رسان انبوه در پیام رسان آیگپ برای جذب مخاطب به عنوان جایزه استفاده کند. به این ترتیب پیام تبلیغاتی IGP برای عضویت در کانال برای 5 میلیون کاربر فعال این پیام رسان ارسال می شود. علاوه بر این، معرفی کانال پی ام آپی در کانال های ارتباطی مختلف IGP در شبکه های اجتماعی مختلف انجام خواهد شد.

چند هفته در طول این لیگ یک جایزه ویژه وجود دارد. این جایزه کد تخفیفی است که در اختیار ادمین کانال منتخب قرار می گیرد و ادمین می تواند این کد تخفیف را در اختیار کاربران آیگپ و پلتفرم های مختلفی که این کانال در آن فعال است، قرار دهد تا از تخفیف ویژه خرید بهره مند شوند. . بسته های شارژ آیگپ و اینترنت و در نتیجه به جذب مخاطب بیشتر برای کانال مذکور کمک می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه از جمله موضوعات تاثیرگذار در پی ام آپ بهترین کانال هفته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد پست های منتشر شده روزانه

تعداد کاربرانی که در یک هفته به کانال پیوسته اند.

· تعداد انتشارات بازدید شده در هر هفته.

موارد ذکر شده به عنوان معیار پی ام آپ کانال اصلی در لیگ کانال جذاب به صورت هفتگی توسط کارشناسان واحد تجاری AIGP رصد می شود و کانال اصلی پس از پی ام آپ از طریق کانال رسمی AIGP (@ official) اعلام خواهد شد.

برای استفاده از امکانات و عملکردهای IGP می توانید این پیام رسان را از بازارهای داخلی دانلود و نصب کنید و همچنین IGP را به دوستان خود معرفی کنید.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان جشن لیگ کانال های جذاب در آیگپ

که در تاریخ 2023-08-30 12:53:51 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا