اخبار روز سینما

نگاهی به استایل‌های نه چندان جذاب “مریم مومن”!/ جزئیات دقیق از تولد تا به شهرت رسیدن خانم بازیگر!

جزئیات حواشی زندگی نریم مومن را از اینجا بخوانید.

مریم مومن، بازیگر سینما و تلویزیون، به واسطه بازی در نقش فخرالزمان در مجموعه تلویزیونی “بانوی عمارت”، در سال 1397 به شهرت دست یافت. اصالت او از شهر اردبیل مشکین است و در سال 1377 به دنیا آمد، او در حال حاضر 25 سال دارد. مریم مومن در یک مصاحبه اعلام کرده که اهل ترکیه است و این موضوع در زندگی او نقش مهمی داشته است. وی همچنین اشاره کرده که از نظر خانوادگی فرزند طلاق است که تاثیر قوی‌ای بر زندگی او داشته است. اخیراً با انتشار ویدئویی، مریم مومن موجب بروز جدل شده است.

سایت “چی بپوشم”، که در زمینه مد فعالیت می‌کند، به استایل تازه‌ای که مریم مومن، بازیگر سریال “بانوی عمارت” به تازگی ارائه داده، انتقاد کرده است. در این انتقاد، آمده است: “مریم مومن، بازیگر ایرانی ۲۴ ساله، در اقدامی که می‌کرد تا با شیک‌ترین لباس‌ها به نظر برسد، موفقیت چندانی نداشته و باعث انتقادات مخاطبان شده است.”

به نظر می رسد این بازیگر جوان با کت و شلوار سبزش سعی کرده از رنگ های مجلسی و شیک در استایل خود استفاده کند و بسیار شیک به نظر برسد اما ترکیب رنگ، بدخیمی مانتو و اکسسوری ها اصلا استایل جالبی ایجاد نکرده است.

نگاهی به استایل‌های نه چندان جذاب "مریم مومن"!/ جزئیات دقیق از تولد تا به شهرت رسیدن خانم بازیگر!

لباس‌هایی که او به تن داشت، به نظر می‌رسید که باعث تنگی در تنش می‌شدند و به طور کاملاً مناسب نمی‌نشستند. این لباس‌ها در کنار شالی ارغوانی رنگ که هماهنگی کافی با رنگ پوست و آرایش او نداشت، باعث نشان دادن سن او بیشتر از واقعیت شده است.

استایل مریم مومن

مریم مومن چگونه بازیگر شد؟

مریم مومن در مورد آغاز مسیر بازیگری خود اظهاراتی داشت. او توضیح می‌دهد که در دوران دبیرستان به طور پنهانی و بدون اطلاع خانواده، در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌کرد. این اقدام به علت عدم تائید خانواده‌اش نسبت به بازیگری، انجام می‌شد.

از آنجایی که خانواده او همیشه تمایل داشتند تا او به عنوان دکتر یا مهندس فعالیت کند، او تصمیم داشت بازیگری را به عنوان پیشه‌ای انتخاب کند. او به پنهانی به کلاس‌های بازیگری می‌رفت و همچنین به تمرین‌های کاراته نیز اشتغال داشت. این کارها را به منظور پیشرفت در علایقش انجام می‌داد. در نهایت، در اوایل دبیرستان به خانواده‌اش از علاقه‌اش به بازیگری خبر داد و در پی این اعلام، خانواده‌اش شرط گذاشتند که باید رشته مهندسی پزشکی را برگزیند.

اگر به ابروهای پدر و مادرم اخم کرد، از این راه برمی گردم و اگر واقعاً ببینم پدر و مادرم از ته دل راضی نیستند، همین جا قول می دهم که از این راه برگردم».

مریم مومن

مدلینگ مریم مومن با هشتگ ایران

مریم مومن بازیگر جوان متولد ۱۳۷۷ در مشکین شهر و اصالتا اهل ترکیه است. خانم مومن بباز با بازی فخرالزمان در سریال «بانوی عمارت» به شهرت رسید.

او برای این عکس ها نوشت: جان می دانست که با دنیا چه خواهد کرد؟ و آن را با هشتگ ایران اضافه کرد.

بسیاری از 215 هزار دنبال کننده مریم مومن از او و این عکس ها تمجید کرده اند.

1

2

3

مریم مومن و شیطنت های دوران مجردی

مریم مومن، بازیگر سریال “بانوی عمارت”، در مورد نقشی که در این سریال بازی کرده، اظهاراتی داشت. او اشتراک‌گذاری کرد که در ابتدا نمی‌دانست که قرار است چه نقشی بازی کند، زیرا تا پایان فرآیند تصویربرداری، متن کاملی از دسترس نداشته است. اما از زمانی که داستان شروع شد، با درگیری با تاوان‌های اخلاقی فخرالزمان، بهتر متوجه شدم.

مریم مومن در ارتباط با شخصیت فخرالزمان در این سریال نیز اظهاراتی داشت. او توضیح داد که بازی در این نقش برایش فرصت بزرگی بوده است و خوشحال است که توانسته‌اید به ایده‌ها و نقش‌هایی که در ذهنش داشته، وفادار بماند. او اعتقاد دارد که شخصیت فخرالزمان نمایانگر یک انسان قدرتمند با تمامی ویژگی‌های انسانی واقعی است؛ کسی که در مواقع سخت همچنان می‌تواند لبخند بزند. واقعیتی که می‌خواستند از طریق فخرالزمان به تصویر کشیده شود.

شاخص-41

بازیگر نقش فخرالزمان درباره جذابیت این نقش در فیلمنامه به خبرگزاری فارس گفت: اصولاً به حرف هیچکس گوش نمی دهم و فقط حق را قبول دارم و به همین دلیل شخصیت من است. با فخری متفاوت است.» اما گاهی شبیه فخری می شوم، مثل شوخی های فخری در مجردی و خیلی خوشحالم که بعد از این همه سال با آقای حمیدن زاد کار کردم.

او همچنین درباره ورود به عرصه بازیگری گفت: از کودکی به سمت بازیگری کشیده شدم به همین دلیل از سال دوم دبیرستان کارم را شروع کردم و در این سال ها تلاش زیادی کردم تا به جایی که هستم برسم. این که می خواستم در بدن دیگری زندگی کنم برایم خیلی جذاب بود و در این سریال و در دوره های مختلف سکانس به سکانس زندگی های متفاوتی را تجربه کردم و با حال و هوای آن زمان آشنا شدم و به نتیجه رسیدم. اطلاعات زیادی از این روش.

مریم مومن

بازیگر مذکور به دلایلی که وی را به سمت حوزه بازیگری سوق داد، اشاره کرده است. او توضیح داده که هیجان حاکم بر بازیگری، یکی از دلایل اصلی است که او را به این عرصه سوق داده؛ این هیجان در نقش فخرالزمان به شدت واضح است. وی تصریح کرده که توانایی تجربه زندگی‌های مختلف از طریق بازیگری، برای او بسیار مهم و جذاب است.

بازیگر مذکور درباره پیشنهادهایی که به او ارائه شده، توضیح داده است که از این به بعد باید با دقت در انتخاب‌های خود عمل کند. او اشاره کرده که عواملی مانند کیفیت تولید، متن، کارگردانی و … در انتخاب نقش‌هایش دخیل هستند. او امیدوار است با همکاری خدا، والدین خود و دیگر عوامل، انتخاب‌های بهتری داشته باشد. این بازیگر پیشنهاد‌های زیادی در حوزه‌های مختلف مانند سینما، تلویزیون و تئاتر دریافت کرده است، اما هنوز به طور کامل متن‌ها را مطالعه نکرده و به تمرکز بر روی آنها نپرداخته تا بتواند پاسخ نهایی ارائه دهد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا