اخبار روز سینما

جدیدترین استایل ورزشی هانده ارچل + [ویدیویی جذاب از بازیگر زیبای ترک]

ویدیویی از بازیگر زیبای ترک در فضای مجازی منتشر شده است که استایل ورزشی هانده ارچل را نمایش می دهد. ویدیوی هانده ارچل در حال ورزش را تماشا کنید.

شهر باندیرما ترکیه است. او یک خواهر به نام غمزه ارچل دارد و سخت مادرش را در جوانی از دست داد. خواهرزاده او ماوی آیلین است، که نام دارد.

هانده با سریال «دختران آفتاب» به شهرت بعدها در سریال های «عشق حرف حالیش نمیشه»، «مروارید سیاه»، «حلقه»، «تو در خانه ام را را بزن بزن بزن بزن بزن بزن بزن بزن بزن را را را» را خانه خانه خانه در بوراک دنیز، کرم بورسین و بوعرا گولسوی از جمله پارتنرهای او هستند. به جدید دیگری از هانده ارچل و دنیز از کانال فاکس ترکیه با نام “دو غریبه” منتشر خواهد شد.

مراحل ساخت به خاطر زلزله شدید در ترکیه سقوط کرد و آن‌ها به زلزله زدگان تبدیل شدند اما به زودی استارت کار خواهد کرد و هواداران به تماشای تماشای سریال درام درام جدید آن‌ها خواهند شد. در ادامه ویدیو و تصویری از استایل ورزشی هانده ارچل را ببینید.

استایل ورزشی هانده ارچل

هانده ارچل اندامی فیت و جذاب دارد. او در ورودش به این حرفه، کمی وزن تر بود، اما بعد از انجام ورزش به وزن ایده‌آل رسید. کاهش وزن چهره او جذاب‌تر دیده شود به عنوان چهره تبلیغاتی برند پوشاک Night انتخاب شد.

پیش‌تر به آراس بولوت اینملی، چهره تبلیغاتی برند پوشاک بودند و استایل جین و آراس در آن زمان توجه هواداران را جلب کرده بودند.

در ادامه ویدیوی هانده ارچل در حال ورزش را تماشا کنید:

سریال تو در خانه ام را کاراکتر آدا یلدیز را ایفا بود، در پشت صحنه حرکات را به نمایش گذاشت که با رجوع به لینک ذیل می‌توان این ویدیو را تماشا کرد:

استایل اسپورت هانده ارچل :

استایل اسپورت هانده ارچل

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا