اخبار روز سینما

متهم دستگیر شده در پرونده زهره فکور صبور به کلاهبرداری از 2 کیلو طلا متهم است.







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، ۱۰ اسفند در سال 1400 پس از کشف جسد بی جان زهرا فکور صبور، بازیگر جوان سینما و تلویزیون در خانه اش، تحقیقات گسترده ای در مورد این حادثه آغاز شد. با بررسی های پزشکی قانونی، بررسی صحنه تصادف و بررسی های ویژه مشخص شد که این بازیگر جوان خودکشی کرده است، اما حضور مردی در زندگی این بازیگر این فرضیه را به وجود آورد که او در مرگ او نقش داشته است. با توجه به شواهدی که نشان می داد این مرد مرموز قبل از مرگ بازیگر جوان را تهدید، سیاه نمایی و کلاهبرداری کرده است، خانواده زهرا فکور نیز از وی شکایت کردند. شکایت او شامل دو بخش بود. قسمت اول کیفرخواست به اتهام قتل و نقش متهم در قتل بازیگر جوان، قسمت دوم به تهدید، باج گیری و کلاهبرداری این مرد زهرا فکور می پردازد. در این شرایط قسمت اول پرونده به دادسرای امور جنایی تهران و قسمت دوم توسط دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.

در تحقیقات دادسرای امور جنایی تهران و سرویس مخفی مشخص شد که متهمان پرونده هیچ نقشی در مرگ این بازیگر جوان نداشته اند و این بازیگر بر اثر مرگ خودخواسته جان خود را از دست داده است. بنابراین اوایل اردیبهشت ماه او ماه گذشته از اتهامات قتل تبرئه شد، اما بخش دوم محاکمه او به اتهام تهدید، اخاذی و کلاهبرداری هنوز در انتظار بود.

سرانجام پس از تحقیقات برای دادسرا مشخص شد که متهم اقدام به تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از زهرا فکور کرده و در این شرایط پرونده وی به دادگاه مقدس ارجاع و مجرم شناخته و به 4 سال حبس محکوم شد. و به یک روز حبس و شلاق محکوم شد.

اما از محل زندگی متهم اطلاعی در دست نیست نبود تا اینکه وکیل زهرا فکور امروز چهارشنبه 19 مه از دستگیری این فرد توسط ماموران کلانتری هنگام در حوالی میدان هنگام خبر داد.

حسین شاهرخی به همشهری گفت: برخی جزئیات پرونده اخلاقی و محرمانه است و این فرد متهم به تهدید، سیاه نمایی و کلاهبرداری از خانم فکور از ۲ کیلو طلا بود.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا