اخبار روز سینما

تیپ عجیب متین ستوده در فیلم جدیدش [+عکس]

به جدید، تصویری جدید از تیپ عجیب متین ستوده در فیلم جدیدش به انتشار رسیده که حواشی و بازخوردهای متنوع را به همراه داشت.

اخیراً تصویری از استایل جدید متین ستوده تتحت عنوان گریم عجیب از متین ستوده در فضای مجازی به انتشار رسیده که گریم فیلم جدید متین ستوده را به نمایش می‌گذارد.

تیپ عجیب متین ستوده در فیلم جدیدش

در عکسی از متین ستوده، بازیگر سینما و با تیپ و ترکیبی خاص منتشر شده، حواشی بسیاری را این بازیگر همراه داشت. در این تصویر متین ستوده با تیپ و آرایشی تمام قجری دیده می شود که او را بسیار متفار می کند.

به گزارشی که از سمت جام جم رسیده است، متین استوده درباره بازی در سریال یادآوری:گفت

شیوا از یک خانواده مرفه است اما نه یک مرفه بی‌درد. او رنج فراوانی را تحمل کرده است. شیوا می‌داد مرفه، اما هیچ چیز را از دست نشان نمی‌دهد.

او بیشتر از سن و سالش اتفاقات زندگی را تجربه کرده و با اتفاقات تلخ آنن بنابراین خودساخته و این خودساختگی را هم زندگی می‌کند و برای او رقم زده است به عبارتی چهاره‌ای جز این نیست.

او ادامه داد:

تمام این مسائل باعث شد تا شیوا به دختری تبدیل شود که به‌تنهایی روی پای باشد. در نهایت بدترین و بدترین اتفاق برای او رخ می دهد و آن هم از دست دادن خواهرش اش.

در ادامه می‌توانید تصویر گریم فیلم جدید متین ستوده را ببینید:

استایل جدید متین ستوده

گریم عجیب از متین ستوده

متین السادات ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل . متین السادات ستوده، با نام هنری متین ستوده، ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در خرم آباد متش. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مدیریت بازرگانی اسپری نمود.

متین استوده در مهر 1398 و پس از آن در اکران خصوصی فیلم سینمایی «مسخره‌باز» با واکنشی که به نظر می‌رسد، به دادسرای ارشاد احضار شد.[۲] او در نهایت با قرار کفالت آزاد شد

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا