اخبار ورزشی

تیم آرام قهرمان جام حذفی/ نتیجه شهرورد تا 120 دقیقه مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، چهارشنبه 19 خردادماه دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله نهایی جام حذفی از ساعت 18:30 به مصاف هم می روند. با توجه به حساسیت این بازی در روزهای اخیر چهره های آبی پایتخت بارها درخواست استفاده از داور خارجی را داده اند و با مخالفت کمیته داوران مواجه شده اند و صحبت در مورد این موضوع بحث صد و صد در صدی را به دنبال داشته است. شهر قبل از شروع بازی بیکار نمانید. در نهایت با وجود حواشی مختلف نسبت به روز قبل، اشکان سهری به عنوان داور این دیدار مشخص شد. علاوه بر این شاگردان گل محمدی که در هفته های اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ششم شده اند در لیگ بیست و دوم به دنبال دبل هستند تا این رقابت ها برای آنها بسیار ظریف باشد. اما انگیزه بالای شاگردان ساپینتو برای جبران شکست شهرورد صدام و جام از دست رفته را نباید نادیده گرفت. درباره وضعیت سرخابی های پایتخت قبل از جدال آنها و حواشی که برای این دیدار به وجود آمده است گفت و گو با فراز فاطمی در سال های اخیر بازیکنانی از هر دو تیم داشتیم که مشروح آن را در ادامه می خوانید.

شهرورد همیشه جذاب است

این بازی بسیار حساس خواهد بود. شهرورد همیشه جذاب است و اگر فینال حذفی باشد این هیجان دو چندان می شود. برنده 90 دقیقه این رقابت ها می تواند جام را از آن خود کند. به نظر من تیمی که بتواند آرامش خود را در کنار مسائل تاکتیکی حفظ کند، می تواند قهرمان شود.

استقلال به دلیل عدم تمرکز جام را از دست داد

استقلالی ها خوب فوتبال بازی می کنند و در بازی های لیگ هم عملکرد خوبی داشتند اما در هفته های اخیر به دلایل مختلف تمرکز لازم را نداشتند و به همین دلیل نتوانستند بر حساسیت رقابت های فینال غلبه کنند. مسائل حاشیه ای این تیم نمی تواند تاثیرگذار باشد زیرا حساسیت شهرورد انگیزه لازم را به کادر فنی و بازیکنان داده است. در هر صورت برنده این بازی جام را از آن خود می کند و بنابراین استقلال با تمام وجود بازی خواهد کرد. پرسپولیس هم با دو گل پا به میدان می گذارد و به شخصه برای این مبارزه هیجان زده هستم.

سرخابی ها در شرایط مساوی با یکدیگر روبرو می شوند

هر دو تیم بسیار خوب هستند و حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست داده اند. از نظر امتیاز در یک سطح هستند و در همه خطوط بازیکنان باکیفیتی دارند، اما تیمی که بتواند هیجان و استرس بالای این مسابقه را کنترل کند، می تواند برنده بازی باشد.

طرح مسائل داوری حرفه ای نیست.

ورود به مسائل داوری به معنای کناره ماندن و طرح چنین سوالاتی غیرحرفه ای است زیرا ذهن بازیکن را درگیر می کند و باعث می شود که او بیشتر بر عملکرد داور تمرکز کند تا مسائل تاکتیکی. فرقی نمی کند داور خارجی باشد یا ایرانی، چون داوران در این بازی روی آبروی خود حساس هستند. آنها با یک سوت خوب ترفیع می گیرند و با یک سوت بد تنزل رتبه می کنند.

تیم آرام قهرمان جام حذفی/ نتیجه شهرورد تا 120 دقیقه مشخص می شود.

بازی دفاعی را شاهد خواهیم بود

فکر می کنم بازی محتاطانه ای را شاهد باشیم. هر دو تیم به احتمال زیاد تا 120 دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت و به همین دلیل شانس این دیدار کمتر از شهرورد قبل است زیرا برنده آن بازی باید در دقیقه 90 مشخص می شد اما در این مبارزه می توانید تا 120 دقیقه برای پیروزی بجنگیم و به نظر من هر دو مربی باید با احتیاط بازی کنند.

تیمی که آرام باشد قهرمان می شود

خط دفاعی و دروازه بان پرسپولیس تا حدی منسجم تر است و خط حمله استقلال زهردارتر بوده است اما در مجموع شرایط دو تیم یکسان خواهد بود. به نظر من نتیجه این بازی در پایان 120 دقیقه مشخص می شود و به سختی می توان برنده را پیش بینی کرد. کاری ندارم اما تیمی که آرام باشد پیروز می شود.

اگر بی احترامی نباشد آهنگ زیبایی است.

زیبایی شهرورد در تلاوت هاست. اکثر بازیکنان دو تیم رابطه خوبی با یکدیگر دارند، این شعارها بخشی از فوتبال است و اگر دور از بی احترامی باشد جذاب است. امیدوارم بازی خوب و زیبایی باشد و تیمی که بهترین بازی را انجام دهد قهرمان شود.

تیم آرام قهرمان جام حذفی/ نتیجه شهرورد تا 120 دقیقه مشخص می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا