اخبار ورزشی

تونل خداحافظی “سامان قدوس” از برنتفورد شکل گرفت!/ آیا قدوس به سوئد بر میگردد؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، هفته پایانی لیگ برتر جزیره فوتبال انگلیس در شرایطی روز گذشته _یک‌شنبه هفتم خردادماه_ برگزار شد که تیم برنتفورد توانست یک بر صفر منچسترسیتی قهرمان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را به‌طرز غیرقابل پیش‌بینی و عجیبی شکست دهد. اما سوای نتیجه این دیدار، اتفاقی بود که برای هافبک‌تهاجمی برنتفورد توسط هم‌تیمی‌های وی رقم خورد.

بازیکنان برنتفورد قبل از شروع بازی تونل افتخاری برای خداحافظی سامان قدوس ستاره ایرانی این تیم ترتیب دادند. لازم به‌ذکر است باشگاه برنتفورد انگلیس طی بیانیه‌ای اعلام کرد سامان قدوس پلی‌میکر ایرانی که همراه با برنتفورد از چمپیونشیپ به لیگ برتر جزیره صعود کرده بود، در پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ از تیم فوتبال این باشگاه جدا خواهد شد.

همچنین توماس فرانک، سرمربی برنتفورد گفت که کار با سامان خوب بود. او جزو تیمی بود که به لیگ برتر صعود کرد و در دو سال اخیر یکی از اعضای ارزشمند این تیم محسوب می شد. هر بار که در لیست تیم قرار می گرفت و هر بار که به میدان می رفت ما را ناامید نمی کرد.

سامان قدوس در شرایطی پس از نزدیک به سه سال از برنتفورد جدا شد که احتمال بازگشت او به لیگ سوئد قوت گرفته است. قدوس که از اوسترشوندس آمد و به فوتبال انگلیس رفت، پیشنهاد بزرگی از مالمو قهرمان لیگ برتر سوئد دریافت کرد و این احتمال وجود دارد که قدوس سرنوشت علیرضا جهانبخش را تکرار کند و به لیگی برود که بتواند بار دیگر مهارت هایش را نشان دهد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا