اخبار روز سینما

داستان شعر نویسی امیر تتلو چیست؟

انتشار عکسی از شعری که امیر تتلو در وصف امام علی (ع) در دوران حبس خود سروده است، واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به دنبال داشت.

این تصویر که بازتاب تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت، توسط یک فعال رسانه‌ای منتشر شده و در آن به نقل از وکیل «امیرحسین مقصودلو» (تتلو) خبر از سرودن شعری در مدح حضرت علی (ع) توسط این خواننده در زندان داده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


شعر نویسی امیر تتلو در وصف امام علی(ع)

انتشار این خبر با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران توییتر همراه بود. برخی از کاربران این اقدام «تتلو» را نشانه‌ای از پشیمانی و تحول او دانسته و ابراز امیدواری کردند که این اتفاق سرآغازی برای تغییر مسیر زندگی او باشد.

امیر تتلو

برخی دیگر نیز با اشاره به سابقه «تتلو»، این اقدام را به نوعی تظاهر و ریاکاری از سوی او تلقی کرده و نسبت به صحت و سقم این خبر ابراز تردید نمودند؛ اما فارغ از اینکه انگیزه «تتلو» از سرودن این شعر چه بوده باشد، انتشار این خبر بار دیگر توجه‌ها را به این خواننده جنجالی و حواشی پیرامون او جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شعر نویسی امیر تتلو در وصف امام علی(ع) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا