اخبار روز

تغییرات اساسی در سهمیه بنزین ریاست جمهوری در روز سه شنبه

سهمیه سوخت بسیار مهم است. سهمیه بنزین واریز می شود. سهمیه بنزین در پایان هر ماه واریز می شود. سهمیه بنزین هر ماه واریز می شود. تغییرات اخیر در مورد مشروط سوخت در ادامه خواهید خواند.

علی بهادریجهرمی شب گذشته (23 مرداد) حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز را محکوم کرد و بیان داشت ماهیت و شخصیت دشمنان بر همگان روشن شده است.

وی با بیان اینکه در 44 سال گذشته هر زمان که با بیگانگان سروکار داشتیم، اقتصاد کشور نه تنها سودی نبرده بلکه دچار عقب گرد شده است، افزود: در اینکه امام (ره) مبتکر بشریت بشریت بوده است، شکی نیست. امروز مدرنیته از ارزش های اصیل انسانی جدایی مشخص یافته است و پایان این روشی که دنیای مدرن به سوی آن حرکت می کند، روشن و مشهود است.

بهادری جهرمی با اشاره به دیدگاه امام خمینی (ره) درباره خروج از وضعیت دوقطبی شرق و غرب، ادامه داد: گفتمانی که امام خمینی (ره) ایجاد کردند، گفتمان عزت، خودباوری و اعتماد به توان جوانان بود. دشمنان و نظام حاکم تلاش کردند تا نشان دهند هر کشوری که از دست ما خارج شود دچار فقر و بدبختی و بدبختی خواهد شد که برعکس شد و مسیری را که امام خمینی (ره) به نام توسعه و پیشرفت طی کردند، طی کردند. .

سخنگوی دولت افزود: به طور کلی نهضت جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت است و این شرایط نیاز به تبیین برای مردم دارد.

وی تصریح کرد: رویکرد دولت در حوزه های مختلف مبتنی بر تفکر انقلاب اسلامی است و این تفکر در بسیاری از تحولات موثر بوده است. وی افزود: ایران اسلامی نسبت به دوره قبل از جهات مختلف رشد کرده است. بنابراین دولت سیزدهم گفتمان انقلاب را بر اساس قانون اساسی و رهبری معظم انقلاب دنبال می کند.

این مسئول با بیان اینکه مسیری که امام راحل آغاز کرد، دنیای استکبار را به چالش کشید، اذعان داشت: تاریخ به خوبی نشان داده که چه بر سر دژخیمان و وابستگان به بیگانگان آمده و چه بر سر آنها آمده است؟ امروز کجایند کسانی که در تاریخ پاسخ اخم ها و لبخندهای دشمن را دادند؟ ما در حکومت پهلوی این سطح از انقیاد را دیده ایم. در دوره پهلوی اول به تبعید و در دوره پهلوی دوم به فرار انجامید.

وی ادامه داد: دشمنان دژخیمان خود را حتی اگر اموال و جواهرات زیادی داشتند با آغوش باز پذیرفتند. چون دیگر برایش فایده ای نداشت. این مشکل را در کشورهای همسایه نیز دیده ایم. زمانی که صدام حسین سگ هار منطقه شد از صدام حسین استفاده کردند و ما عاقبت آن شخصیت را به بدترین شکل حامیان خود دیدیم.

آذری جهرمی با بیان اینکه دوگانه ای که استکبار جهانی را تعریف می کند واقعی نیست، اظهار کرد: در طول تاریخ هرکس به خود تکیه کرده به دستاوردهای بزرگی دست یافته است. اگر کارنامه امروز انقلاب اسلامی را با هم مقایسه کنیم، متوجه می شویم که علیرغم نیت شوم دشمنان، تحریم ها، جنگ، انواع تولیدات خبری و نگرانی افکار عمومی در همه زمینه ها پیشرفت چشمگیری داشته ایم. احترام به کشورهای همسایه ظاهراً در دوره پهلوی، اینها حامیان ما بودند تا به پیشرفت های علمی و اقتصادی برسیم، اما همه این دستورات سطحی بود، اما علنی نبود.

این مسئول با بیان اینکه باید قدردان روشنگری ها و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری باشیم، تصریح کرد: باید قدردان نعمت ها باشیم و یکی از مصادیق شکرگزاری نعمت های الهی شمردن نعمت ها و بیان نعمت هاست. خدمات برکات نظام را از طریق رسانه به مردم رسانده و به آحاد جامعه بازگو کند. این جهاد اعلامی به دستور مقام معظم رهبری است.

سخنگوی دولت سیزدهم با اشاره به آمار مقایسه ای قبل و بعد از انقلاب افزود: تحریم ها باعث پیشرفت ایران اسلامی به ویژه در حوزه نظامی شده است. دشمنان در مقابل کشور ایستادند، اما اگر با وجدان آسوده و طبق آمارهای جهانی نگاه کنیم، با وجود فشارهای دشمنان در بسیاری از زمینه ها به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کرده ایم.

مدیرعامل جامعه بازارها و کسبه کیش در خصوص طرح افزایش تردد زمینی به کیش گفت: برای ورود هر خودرو به کیش 200 تا 1000 لیتر بنزین رایگان ارائه می شود.

ˈرحمن سادات نجفیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این طرح که با نام رویداد تابستانی سلام هموتن کیش آغاز شد، سه میلیون لیتر بنزین رایگان برای جذب گردشگران روستایی به کیش ارائه می شود. تردد مسافران خوش آمدید تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: با نصب برنامه مشعل در سایت www.mymashal.ir و در بدو ورود به کیش، نه تنها 200 لیتر بنزین رایگان دریافت می کنند، بلکه هنگام اقامت در هتل ها می توانند از مراکز پذیرایی، بازارها و فروشگاه توریست ها استفاده کنند. جاذبه ها 20 تا 70 درصد تخفیف به صورت گاز رایگان دریافت کنید.

مدیرعامل اتحادیه بازاریان و بازرگانان کیش با بیان اینکه می توان بنزین اهدایی را در اختیار دیگران قرار داد، افزود: از دیگر ویژگی های این طرح، قابلیت تبدیل بنزین پس انداز شده به نقد و انتقال آن به کارت بانکی است.

وی در ادامه با یادآوری سفر زمینی بیش از 100 هزار نفر به کیش در نوروز سال 1402، افزود: آسیب های ناشی از کاهش تعداد پروازهای امروزی در صنعت تجاری و گردشگری کیش در حالی است که انکارناپذیر است، تجربه نشان می دهد که مسافران زمینی بازگشت خوب و بازگشت قابل قبول به شکوفایی جزیره.

سادات نجفی با بیان اینکه این طرح ویژه به احتمال زیاد مشوقی برای جذب گردشگر به کیش خواهد بود، تصریح کرد: جزئیات این طرح به طور کامل توسط رسانه ملی و سایر رسانه های گروهی اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل جامعه بازارها و بازرگانان کیش با اشاره به تلاش بخش خصوصی برای بازگرداندن رونق به کسب و کار و صنعت گردشگری کیش افزود: در حال حاضر هتل های کیش بیش از 70 درصد تخفیف به مشتریان خود ارائه می دهند و ما می توانیم به آنها بپیوندیم. قیمت هتل چهار ستاره در جزیره کیش یک چهارم هتل در سایر مناطق گردشگری ایران و با قیمت یک اقامتگاه مهمان نواز در تهران برابر است./ ایرنا

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا