اخبار روز سینما

تریلری که هوش مصنوعی برای فیلم جیمز باند ساخته بود رکورد زد

اخیرا «کرانچی رول»، تریلر هوش مصنوعی برای فیلم جیمز باند با بازی «هنری کویل» و «مارگو رابی» را منتشر کرده که در یوتیوب با بیش از 3.5 میلیون بازدید مواجه شد.

فرنچایز معروف جیمز باند به عنوان یکی از برترین و محبوب‌ترین مجموعه فیلم‌های اکشن و جاسوسی در تاریخ سینما شناخته می‌شود. این مجموعه تاکنون با بازیگران استثنایی و بازی‌های فوق‌العاده‌ای، مخاطبان را سرگرم و مبهوت کرده است. آخرین نقش جیمز باند در سینما را «دنیل کریگ» ایفا کرده که با فیلم زمانی برای مردن نیست خداحافظی کرد و جای یک بازیگر جدید را خالی گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر هوش مصنوعی برای فیلم جیمز باند

«هنری کویل»، یکی از گزینه‌های محبوب بین طرفداران جیمز باند است که بارها خواستار حضور او در نقش جیمز باند بوده‌اند. این تصور که او این نقش را ایفا کند، با واقعیت بسیار دور است و تاکنون تهیه‌کنندگان این فرنچایز هیچ تصمیمی در این خصوص اعلام نکرده‌اند.

تریلر هوش مصنوعی برای فیلم جیمز باند

تریلر منتشر شده از جیمز باند هدف اصلی خود را در نمایش استعداد «هنری کویل» در نقش جیمز باند و بازی فوق‌العاده او را به تصویر می‌کشد. همچنین، «مارگو رابی» نیز در نقش دختر باند حضور دارد که همبازی زیبا و جذابی است. این تریلر در عرض یک هفته به بیش از 3.5 میلیون بازدید رسید که نشان از استقبال بسیار بالای مخاطبان دارد و رکوردی جدید را به لطف استفاده از هوش مصنوعی به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر هوش مصنوعی برای فیلم جیمز باند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا