اخبار روز سینما

پایان 38 سال انتظار خانواده چابکسری؛ پیکر شهید حجت کاروان وجاری تفحص شد

رئیس ستاد نیروی زمینی ارتش و فرماندار رودسر خبر کالبدشکافی شهید حجت کاروان وجاری را به خانواده وی در روستای سیاهکش شهرستان رودسر اعلام کرد.

بازتاب آنلاین، سرهنگ محمد یعقوبی رئیس ستاد نیروی زمینی به همراه جمعی از مسئولین با حضور در منزل کاروان وجاری شهید حجت در روستای سیاهکش شهرستان رودسر از توابع شهرستان رودسر بازدید کرد.

محمد حیدری فرماندار رودسر در حاشیه این دیدار با اشاره به تفحص پیکر شهید حجت از کاروان وجاری گفت: این شهید بزرگوار 38 سال پیش به اردوی رزمندگان اسلام پیوست و در آنجا به شهادت رسید. منطقه زبیدات.

فرماندار رودسر با بیان اینکه در این 38 سال پیکر مطهر کاروان وجاری شهید حجت جاودانه شد، تصریح کرد: پیکر وی پس از 38 سال تفحص به میهن اسلامی بازگردانده شد.

حیدری افزود: پیکر این شهید والامقام مورد تفحص و آزمایش قرار گرفت دی NA شناسایی شد.

فرماندار رودسر گفت: امروز با همراهی رئیس ستاد داوطلبان ارتش، مدیرکل بنیاد شهید گیلان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، امام جمعه رودسر و جمعی از مسئولان در محل حاضر شدند. خانه شهید، شهادت این سرباز سرافراز را اعلام کنند.

حسداری تصریح کرد: در روزهای آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، پیکر مطهر این شهید در روستای گلزار شهدای روستای خیاط بخشداری چابکسر با حضور مردم شهیدپرور گیلان تشییع می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا