اخبار روز

ترس بایدن از “غافلگیری اکتبر”

به گزارش بازتاب آنلاین، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 با حضور «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات و «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری خواه در تاریخ 5 نوامبر (15 آبان) برگزار می شود. آبان) اتفاق خواهد افتاد. این دو نامزد که در حال حاضر برای انتخابات 2024 آمریکا شرکت می کنند، چند روز پیش برای برگزاری دو مناظره به توافق رسیدند. یکی در 27 ژوئن (7 ژوئن تیر) و دیگری در 10 سپتامبر (20th). شهریور) نگه دارید

به گزارش ایسنا، یک مقام اطلاعاتی آمریکا مدعی شد: ما شک نداریم که کره شمالی امسال اقدامی تحریک آمیز انجام خواهد داد.

رسانه آمریکایی NBC News چنین اقدامی را «غافلگیرکننده اکتبر» خواند و اعلام کرد که یک ماه مانده به انتخابات آمریکا، رای دهندگان آمریکایی ممکن است تحت تاثیر اقدامات احتمالی کره شمالی قرار بگیرند.

این رسانه آمریکایی با اشاره به درگیری روسیه و اوکراین و حمله اسرائیل به نوار غزه می نویسد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ممکن است بتوانند آمریکایی ها را برای رای دادن قانع کنند. کسی که رهبری دولت آمریکا را تغییر می دهد.

NBC News به ترس مقامات کاخ سفید و جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده پرداخته و مدعی است که روسیه و کره شمالی ممکن است بخواهند از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنند.

ترامپ بارها اعلام کرده است که اگر رئیس جمهور شود ظرف 24 ساعت با قطع کمک به کی یف و آغاز مذاکرات به جنگ اوکراین پایان خواهد داد.

دموکرات های آمریکایی روسیه را به دخالت در انتخابات سال 2016 متهم کردند که ترامپ برنده آن شد و رسانه های آمریکایی به “مداخله احتمالی روسیه” در انتخابات آمریکا در سال 2024 اشاره کردند در همین حال، سخنگوی کرملین، دیمیتری پسکوف تاکید کرد که مسکو “نه تنها در گذشته شرکت نمی کند.” این کشور در انتخابات آمریکا دخالت نکرده است، اما در انتخابات امسال نیز دخالت نخواهد کرد.»

311311

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا