اخبار روز

پرداخت فوری وام 100 میلیونی بدون ضامن فقط با چک

سقف وام فوری بهترین کارت بین 20 تا 100 میلیون تومان قیمت دارد و برای عموم معتبر است. بازپرداخت 18 ماهه با 0 درصد سود.

این پروژه در راستای ایجاد کسب و کار جامع بانکی و توسعه بخش بانکداری شرکتی و تجاری با تمرکز بر مشتریان قابل اعتماد طراحی شده است.

این محصول می تواند توسط تمامی مشتریان واقعی به صورت انفرادی و یا توسط کارکنانی که توسط سازمان ها و شرکت ها به عنوان خریدار معرفی شده اند مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به مزیت های رقابتی محصول بهین کارت 2 نسبت به محصولات مشابه رقبا، می توان از این محصول به عنوان ابزاری موثر استفاده کرد.

سقف اعتبار آنی از 20 تا 100 میلیون تومان

از جمله مردم شریف ایران

بازپرداخت 18 ماهه

با عملکرد صفر درصد

نیازی به پیش پرداخت نیست

حساب کاربری ندارید یکی در شعب بانک سپه

عدم سابقه چک برگشتی متقاضی کارت در سیستم بانکی

عدم وجود خدمات و تعهدات معوق، دیرکرد و مشکوک الوصول متقاضی کارت در سیستم بانکی.

مثبت بودن فرآیند اعتبارسنجی متقاضی کارت بر اساس توانایی بازپرداخت مزایای ارائه شده است.

شرایط گارانتی:

پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که حقوق آنها از طریق بانک سپه پرداخت می شود با ارائه معرفی نامه معتبر، بدون ضامن و با یک فقره چک قابل انجام است.

پرداخت تسهیلات به سایر متقاضیان تا سقف 500 میلیون ریال بدون ضامن و وصول چک و مبلغ فراتر از آن تا سقف یک میلیارد ریال با ضامن و چک قابل انجام است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای رفع نیازهای کوچک و روزمره زنان، خدمات جدیدی به نام پس انداز زنان ارائه می دهد مهر ایران فراهم کرده است

جزئیات نحوه ثبت وام کم بهره 200 تا 500 میلیون تومانی نزد بانک سرمایه

بانک سرمایه یکی یکی از بانک های خصوصی کشور است که اخیراً طرح تسهیلات جدیدی به نام «نسیم تسنیم» ارائه کرده است. سقف بالای این تسهیلات برای اشخاص حقیقی 200 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 500 میلیون تومان است.

به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، افرادی که دارای سپرده جاری نزد بانک سرمایه هستند و حداقل سه ماه حساب افتتاح کرده اند می توانند برای دریافت وام 200 میلیون تومانی از این مجموعه اقدام کنند. این وام نیازی به ضامن ندارد و تنها چیزی که باید دریافت کنید مجوز کسب و کار و اعتبار کار است. برای دریافت این وام متقاضیان تسهیلات فوق باید دارای رتبه اعتباری بین A تا C باشند. نرخ سود این تسهیلات 15 درصد است و افراد پس از دریافت آن حداکثر 36 ماه فرصت دارند تا آن را بازپرداخت کنند.

افرادی که می خواهند وام 200 میلیون تومانی با نرخ سود و مدت بازپرداخت مشخص دریافت کنند باید ماهانه 6 میلیون و 933 هزار و 66 تومان پرداخت کنند. سود کل تسهیلات 49 میلیون و 590 هزار و 365 تومان است. مجموع سرمایه گذاری و سود آن 249 میلیون و 590 هزار و 365 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

آغاز فعالیت بانک سرمایه و افتخارات آن

بانک سرمایه در سال 1384 با استناد به ماده واحده قانون تأسیس بانک های غیردولتی مصوب 1379 و ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران و همچنین به موجب آن، کار خود را آغاز کرد. قانون بانکداری بدون ربا 1347.

بانک سرمایه در طول فعالیت خود موفق به دریافت لوح تقدیر پانزدهمین جشنواره بهترین روابط عمومی ایران 1396، جایزه ویژه مدیریت بحران، جایزه بهترین مدیر روابط عمومی، تندیس بلورین تعالی در روابط عمومی، جایزه ستاره شد. برای شایستگی به روابط عمومی و غیره

شرایط دریافت وام فوری یک روزه

شرایط دریافت وام فوری را می توانید به صورت آنلاین مطالعه کنید. برای مثال در یکی از سایت ها شرایط دریافت وام فوری از بانک ها ذکر شده است. وام های فوری اغلب برای درمان، ازدواج، خرید خانه و کالاهای خاص به افراد داده می شود. متقاضی وام نه باید چک دریافت کند و نه به بانک بدهکار باشد.

انواع وام های فوری وجود دارد و روش محاسبه سود متفاوت است. به عنوان مثال برخی از بانک ها با سود زیر 5 درصد تسهیلات می دهند و برخی دیگر با سود بالای 15 درصد تسهیلات می دهند. نکته دیگر اینکه متقاضی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد. ضامن این شخص باید دارای فرم قانونی یا پروانه کسب باشد. اگر شخصی اسپانسر نداشته باشد باید کارمند رسمی دولت باشد. ضمناً میزان سپرده و سفته توسط بانک تعیین می شود.

مبلغ وام فوری نیز به بانک پرداخت کننده وام بستگی دارد. از حداقل 20 میلیون تومان تا حداکثر یک میلیارد تومان متغیر است. البته اکثر بانک ها به طور متوسط ​​بین 50 تا 200 میلیون تومان وام اعطا می کنند، البته ناگفته نماند که هر چه این مبلغ بیشتر باشد شرایط ضمانت نیز سخت می شود. نرخ سود وام فوری معمولاً بین ۲ تا ۲۳ درصد است.

شرایط اخذ وام فوری را در سایت دیگری باخبر شدم. در شرح شرایط اطلاعات خاصی نبود و بیشتر تبلیغاتی بود. به عنوان مثال، در مورد نرخ سود نوشته شده است که بسته به موسسه مالی، مبلغ وام و شرایط بازپرداخت متفاوت است. ضمناً وام فوری یک روزه بدون نیاز به ضامن اعطا می شود و در این بین می توان از چک، سفته یا انواع ضمانت نامه استفاده کرد.

این سایت ها تنها راه اطلاع از شرایط اخذ وام فوری یک روزه نیستند. تبلیغی درباره پرداخت وام فوری در توییتر نیز توجه من را به خود جلب کرد. در متن آگهی با جملاتی جذاب آمده بود: «وام فوری بدون پیش پرداخت، بدون کارمزد و ضمانت، فقط سفته و فقط در مدت 20 روز کاری». در پایان آگهی راه های مختلفی برای ارتباط با یکدیگر وجود داشت. اما واکنش یکی از کاربران به این موضوع قابل تامل بود که چنین وضعیتی ساختگی است و واقعی نیست. اما تبلیغ کننده سعی کرده بود فرد را متقاعد کند که هیچ نقطه ضعف و سودی وجود ندارد و فقط نیاز به تایید است.

دشواری دریافت وام از بانک ها و وضعیت اقتصادی مردم باعث شده است که وام های دیگری را انتخاب کنند. به همین دلیل: “وام های فوری از کجا اعطا می شود؟” یکی یکی از سوالات رایج در جامعه است. البته برخی در پاسخ به این سوال از بانک خاصی نام می برند، اما به نظر می رسد اکثریت واقعاً می خواهند این وام را بگیرند و تنها به چشم یک تبلیغ پر زرق و برق به آن نگاه کنند. مثلا دانشجویی که نیاز فوری به وام دارد می گوید با وجود دو ضامن و هزار و یک مدل ضمانت، ۲۰ روز منتظر است تا وام فوری ۲۰ میلیونی با سود ۱۸ درصد تایید شود.

یکی دیگر می گوید هیچ بانکی برای یک روز وام فوری نمی دهد و فقط مالکان پشت این تبلیغات هستند. او می گوید سه روز برای دریافت وام 30 میلیونی صبر کرد و در نهایت از خرید کالا منصرف شد، اما حالا چهار روز است که منتظر استرداد پولش است.

این وضعیت زنگ خطر را در هر لحظه به صدا درآورده است و هشدارهایی را در مورد سوء استفاده کلاهبرداران با استفاده از تله ای به نام «وام روزانه فوری» ایجاد کرده است. بانک ها نیز می گویند که چنین تبلیغاتی را نمی شناسند و آنها را تبلیغات جعلی می نامند، اگرچه برخی گزارش ها نیز حاکی از ارتباط غیررسمی یا به اصطلاح زیرزمینی بین بانک ها و تبلیغ کنندگان وام فوری است.

پیشینه بازپرداخت وام روزانه هرچه باشد، نمونه های زیادی وجود دارد که کلاهبرداران با ارسال پیامک یا تماس تلفنی از اطلاعات ناکافی شهروندان سوء استفاده می کنند و با استفاده از شرایط متقلبانه به آنها وام فوری و بدون پیش پرداخت ارائه می کنند. سند و ضامنی که در صورت قبول شرایط، وی را ملزم به واریز مبلغی به عنوان کارمزد بانکی نماید. به محض واریز مبلغ به شماره حساب مشخص شده، ارتباط تلفن قطع می شود و فقط بوق های مکرر پشت خط شنیده می شود. بنابراین هشدارهای زیادی در این زمینه وجود دارد و متقاضیان باید با چشمان باز به این موضوع بپردازند

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا