عمومی

پیش بینی سرنوشت با تاروت روزانه: 13 مهر 1402

به گزارش شمانیوز: «تاروت» مجموعه ای از کارت های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در نقاط مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی دسته جمعی استفاده می شد. امروزه از تاروت بیشتر به عنوان فال گیری استفاده می شود تا بازی. چند سالی است که تاروت خوانی طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ادامه تاروت 13 مهر 1402 را در زیر بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: یک سکه

پولی که به خوبی سرمایه گذاری می شود می تواند راهی برای امنیت مالی باشد.

این کارت تاروت نشان می دهد که با سرمایه گذاری مناسب می توانید به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد باشید. شاید بتوانید مقداری ملک بخرید.

اگر تا به حال در زمینه ارزهای دیجیتال کار نکرده اید، می توانید دوره یا کتابی در این زمینه بخرید و یاد بگیرید که چگونه در این زمینه سرمایه گذاری کنید و ببینید آیا دوست دارید در این زمینه کار کنید یا خیر.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: ملکه سکه ها

کسی در زندگی شما می خواهد به شما کمک کند تا تبدیل به فردی شوید که قرار بود باشید. ملکه سکه نماینده یک شخصیت مادرانه و زنانه است که عاقل و آگاه است.

این می تواند یک مادر یا یک مادربزرگ باشد. او اینجاست تا آشکارا در مورد زندگی، عشق و روابط صحبت کند.

از او راهنمایی بخواهید و مایل به گوش دادن باشید حتی اگر با توصیه های او مخالف هستید.

خرداد

کارت تاروت: ارابه

امروز با موضوعی روبرو هستید که صبر و حوصله زیادی می طلبد. ممکن است بخواهید تسلیم شوید.

اما این کار را نکن! زیرا شما به هدف خود بسیار نزدیک هستید. تسلیم نشوید زیرا تمام تلاش و زمانی را که صرف کرده اید هدر خواهید داد.

کمی بیشتر صبر کنید. در پایان، از خودتان برای تسلیم نشدن تشکر خواهید کرد.

تیر

کارت تاروت:  ده چوبدست

آیا  حس هدفمندی خود را از دست داده اید؟ از آنجایی که تاکید بیشتری بر بهره وری و کار دارید، ممکن است برای شما دشوار باشد که همه چیز را همانطور که هستند ببینید.

امروز این کارت تاروت می گوید که باید یک قدم به عقب برگردید و اجازه دهید روزتان بگذرد. برای به دست آوردن شفافیت دوباره استراحت کنید.

وقتی وضوح داشته باشید، همه چیز را از منظر بهتری خواهید دید.

مرداد

کارت تاروت: چهار جام

شما اخیراً بار سنگینی را به دوش می کشید و آرزو می کنید ای کاش شرایط اینقدر سخت نبود.

این کارت تاروت می گوید که خوب است در مورد مشکلات خود با کسی صحبت کنید. لازم نیست همه چیز را داخل آن بگذارید. قلب شما شایسته شنیده شدن است.

پیش بینی سرنوشت با تاروت روزانه: 13 مهر 1402

شهریور

کارت تاروت: چرخ اقبال

شانس با شماست! چیزی وارد زندگی شما می شود که ناگهان شما را به سطحی از موفقیت می رساند که برای رسیدن به آن سخت تلاش کرده اید.

ممکن است متوجه نباشید که دیگران چقدر از کار و تلاش شما قدردانی می کنند. اما بدانید که آنها شما را تماشا می کنند و نتیجه شما در راه است.

مهر

کارت تاروت: ابله

شما بدون توجه به عواقب آن عجله دارید. ممکن است عجله داشته باشید زیرا می ترسید زمان کافی برای انجام کار نداشته باشید.

این کارت تاروت امروز به شما هشدار می دهد که خوب است به صحبت های دوستان خود توجه کنید. آنها شما را از بیرون می بینند و کار شما را تماشا می کنند. دلیلی برای توصیه های آنها وجود دارد.

آبان

کارت تاروت: پادشاه سکه ها

یک شخصیت پدرانه با منابعی برای کمک به شما ممکن است امروز وارد زندگی شما شود. او ممکن است پدر یا عمویی باشد که اگرچه ثروتمند نیست، اما به منابع دسترسی دارد.

به عبارت دیگر، اگر به کمک نیاز دارید، مستقیماً بپرسید. سخنان شما می تواند تاثیر داشته باشد و کسی را وادار کند که از طرف شما اقدامی انجام دهد.

آذر

کارت تاروت: درویش

شما عاشق گذراندن زمان تنهایی و آرامش، دور از دنیا و همه شلوغی های آن هستید. امروز کمی بیشتر از همیشه هوس این تنهایی را داری.

امروز روز جدایی جسمی و عاطفی از دنیاست. به طبیعت بروید. قبل از رسیدن زمستان محیط اطراف را کاوش کنید.

دی

کارت تاروت: ده شمشیر

خیانت خیلی درد داره امروز ممکن است احساس کنید که یکی از عهد خود به شما عمل نکرده است. این می تواند احساس بسیار بدی داشته باشد.

اجازه ندهید این آسیب باعث بی اعتمادی شما به همه شود. شما نباید اجازه دهید یک بخش کوچک از زندگی بر شخصیت اصلی شما تأثیر بگذارد.

بهمن

کارت تاروت:نوباوه جام

ممکن است شخصی به شما پیام مهمی بدهد و شما از اینکه این شخص با وجود جوانی چقدر می تواند عاقل باشد شگفت زده خواهید شد.

امروز سعی کنید به آنچه گفته می شود توجه کنید نه اینکه چه کسی آن را می گوید.

اسفند

کارت تاروت: شش شمشیر

ذهن خود را بهبود بخشید. حال برای اندیشیدن و رویاپردازی در مورد آینده ساخته شده است. شما باید به چیزی که نمی بینید ایمان داشته باشید.

دنیا به سرعت در حال تغییر است، پس اگر زمانی برای لذت بردن از چیزهایی که دارید در اختیار دارید، بیرون بروید و از آن لذت ببرید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا