اخبار روز سینما

تاروت خوانی روزانه / فردا تاروت خوانی جمعه 4 خرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی روشی برای پیش بینی با استفاده از کارت های خاص است. تاروت از قرون وسطی وجود داشته است و به عنوان یک روش رایج پیشگویی در روانشناسی و معنویت استفاده می شود. هر کارت تاروت دارای نماد و تعبیر خاصی است که می توان از آن برای دریافت پاسخ در مورد زندگی، عشق، شغل و موضوعات دیگر استفاده کرد. وضعیت فعلی خود را با توجه به کارت های تاروت تعیین کنید و به خوبی می تواند گام های آینده شما را راهنمایی کند.

متولد شدن فروردین

کارت کیمیاگر: امروز روز بسیار خوبی برای شما خواهد بود، جایی که کارها تقریباً به طور خودکار انجام می شوند، بدون اینکه شما تلاش زیادی کنید. اگر در برقراری ارتباط با دیگران ذهنی باز داشته باشید، تفاوت ها را بپذیرید و در تفکر خود محدود نباشید، ارتباط مهم و موثری با دیگران برقرار خواهید کرد. به اشتراک گذاشتن ایده ها و دانش خود با دیگران یک راه بسیار موثر برای شروع همکاری های موفق است. شما همان چیزی هستید که فکر می کنید و ذهن و بدن شما به طور جادویی تحت تأثیر افکار شما قرار می گیرند.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت ماه: هر چیزی که در اطراف خود می بینید و هر چیزی که برای شما اتفاق می افتد صرفاً بازتابی از خودتان است و به آنچه می گویید، کاری که انجام می دهید و آنچه در ذهن شما می گذرد بستگی دارد. اگر بتوانید این حقیقت را بپذیرید، می توانید رابطه جدیدی با دنیای اطراف خود ایجاد کنید و به نتایج خارق العاده ای برسید. برای رویاها و تخیل خود ارزش قائل شوید و اجازه دهید جایی برای ظهور پیدا کنند. با پیوستن به دیگران و پیوستن به نیروها، می توانید رویاهای خود را محقق کنید.

متولد شدن خرداد

کارت پاپ: این همان کاری است که امروز انجام خواهید داد، اگرچه ممکن است ترجیح دهید امروز سرعت پیشرفت کارها را کاهش دهید تا بتوانید برنامه های خود را دوباره بررسی کنید و تغییرات لازم را ایجاد کنید و اوضاع را به نظم در آورید. به نفع شما خواهد بود که کار خود را با همان روند فعلی ادامه دهید تا کار به تنهایی و بدون نیاز به هیچ تغییری انجام شود. به دیگران و کاری که به آنها سپرده اید اعتماد کنید و مطمئن باشید که با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

متولد شدن تیر

کارت خورشید: از احساس سبکی و انرژی فوق العاده ای که شما را احاطه کرده است استفاده کنید و با نفس های عمیق نشاط و سرزندگی را به خود هدیه دهید. سعی کنید با انجام ورزش هایی مانند یوگا آرامش داشته باشید و ذهن خود را باز کنید تا بتوانید با ذهنی باز ایده ها و رویاهایی را که در درونتان به وجود می آید بپذیرید. اکنون نیاز خاصی به ارتباط با دنیای درونی خود احساس می کنید و این فعالیت ها به شما کمک می کند تا حس آرامش بی سابقه ای را تجربه کنید.

متولد شدن مرداد

کارت جهانی: در رویاپردازی هدفمند دیگران شرکت کنید و در بحث های انگیزشی شرکت کنید. شما با افکار خود تنها نیستید و افراد زیادی در اطراف شما هستند که طرز فکری مشابه دارند، پس سعی کنید آنها را پیدا کنید و با هم به سمت اهداف خود حرکت کنید، اکنون زمان بسیار خوبی برای شنیده شدن است. ترس هایی که ذهن شما را پر می کند را کنار بگذارید و انتخاب های خود را بر اساس عشق و همکاری قرار دهید. تمام دنیا یک صحنه است و ما بازیکن هستیم، این شما هستید که انتخاب کنید کدام نقش را بازی کنید.

متولد شدن شهریور

پاور کارت: فضای اطراف شما امروز بسیار گرم و دوستانه است، این موضوع با شخصیت شما بسیار سازگار است و حال شما را خوب می کند. با برقراری ارتباط با اطرافیان خود آرامش و قدرت خود را افزایش دهید. آنها بزرگترین منبع قدرت شما هستند، پس با احترام و مهربانی با آنها رفتار کنید. شما در به پایان رساندن کاری که شروع کرده اید بسیار خوب هستید و پیشرفت روشمند و منطقی شما همیشه یک برگ برنده برای شماست.

متولد شدن مهر

کارت ملکه: امروز در صورت امکان از دیگران دور شوید و به دنیای تخیلات و رویاهای خود شیرجه بزنید که برای شما بسیار لذت بخش و لذت بخش است. با خود خلوت کنید و تنها به رستوران بروید یا خود را به یک ناهار خوشمزه در یک رستوران خوب دعوت کنید. این به شما این فرصت را می دهد که کمی در مورد این واقعیت فکر کنید که همیشه مجبور نیستید دیگران را رهبری کنید و نمی خواهید وضعیت را مدیریت کنید. با دیدن اینکه گاهی می توانی همه چیز و همه را تنها بگذاری..

متولد شدن آبان

کارت امپراطور: امروز کنترل اوضاع کمی سخت به نظر می رسد، پس زیاد درگیر تلاش و کنترل همه چیز نباشید. از روز خود لذت ببرید و آن را به دیگران منتقل کنید تا آنها نیز از زیبایی های زندگی لذت ببرند. اجازه ندهید نگرانی از دست دادن فرصت ها مانع شما شود، احتمالاً بی دلیل است. وقت گرانبهای خود را با پشیمانی تلف نکنید.

متولد شدن آذر

کارت ستاره: امروز روز درخشش شماست، پس بگذارید حقیقت شما بدرخشد و حقیقت خود را از دیگران پنهان نکنید. ممکن است چیزهایی وجود داشته باشد که تعادل شما را از بین ببرد، اما به زودی متوجه خواهید شد که این دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. قطعه گم شده پازل خود را در جاهایی پیدا خواهید کرد که هرگز فکرش را نمی کردید. ایده ها و اطلاعات جدید را با ذهنی باز بپذیرید، حتی اگر برایتان عجیب به نظر برسد.

متولد شدن دی

کارت کشیش اعظم: به جایی نروید که دعوت نشده اید و آنچه را که به شما پیشنهاد نمی شود نگیرید. احترام به قوانین و مرزها کلید ایجاد روابط دوستانه، صمیمی و سالم است. اگر بتوانید درست رفتار کنید و لبخند بر لبانتان بماند، به زودی به همه جا دعوت خواهید شد و هر چیزی را که می خواهید به شما پیشنهاد می کنند. اگر اهداف شما برای آینده حرفه ای شما مبتنی بر منطق و واقعیت نباشد، به سرعت دلسرد و ناامید خواهید شد.

متولد شدن بهمن

کارت روز قیامت: باید این واقعیت را بپذیرید که برخی چیزها را باید فدای فتوحات بزرگ کرد. همه چیز همیشه آنطور که شما می خواهید و تصور می کنید پیش نمی رود و این بخشی از واقعیت های اجتناب ناپذیر این جهان است. اگر اوضاع پیچیده‌تر از چیزی است که انتظارش را داشتید، آرام بمانید و زیاد به آن فشار نیاورید. گاهی اوقات خیلی به ظاهر اهمیت می دهید، اما به خوبی می دانید که نمی توانید کتاب ها را از روی جلد آنها قضاوت کنید.

متولد شدن اسفند

کارت خراش: مهم نیست که امروز چقدر مسئولیت ها و وظایف در انتظار شماست، شما حوصله انجام آن ها را ندارید و ترجیح می دهید وقت خود را به تنبلی یا در بهترین حالت سرگرمی بگذرانید. ذهن شما مانند ماشینی عمل می کند که انواع بهانه ها را برای فرار از کار، مطالعه، هر چیزی که نیاز به تلاش و کوشش دارد تولید می کند و می خواهید از هر نظر از زیر بار مسئولیت فرار کنید، نمی توانید برای همیشه از مسئولیت ها فرار کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا