اخبار روز سینما

معرفی سریال زخم کاری | سایت بازتاب آنلاین

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: زخم کاری

کارگردان: محمدحسین مهدویان

فیلمنامه نویس: محمدحسین مهدویان

آهنگساز: حبیب خزایی فر

کشور سازنده: ایران

انتشار اولیه: 1400

ژانر: اجتماعی

امتیاز (imdb): 7.3

تعداد فصل: 2 (در انتظار فصل 3)

تعداد قسمت ها: 28 (فصل اول 15 قسمت) (فصل دوم 13 قسمت)

بازیگران: جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده مرتضی طهضماس و…

خلاصه داستان

«زخم کاریسریالی اجتماعی و نوآورانه برگرفته از رمان «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی زاد و «مکبث» اثر ویلیام شکسپیر. این اثر در سال 1400 در ایران ساخته شده است.

این سریال داستان مردی به نام «مالک» را روایت می کند که دلال یک هلدینگ خانوادگی است. به گزارش «سمیرا» همسر مالک، حقوقی که به مالک پرداخت می شود متناسب با میزان کاری نیست که او انجام می دهد. به همین دلیل قصد دارند حاج عمو، مدیر عامل هلدینگ را بکشند.

*توجه

در این سریال میزان خشونت به دلیل رفتار نامناسب خانوادگی و قتل زیاد است.

علاوه بر این، ناهنجاری اجتماعی به دلیل مصرف مواد مخدر و الکل زیاد است.

مختصری از بیوگرافی کارگردان. زخم کاری

محمدحسین مهدویان پس از تولید مستندهای جذاب وارد عرصه ساخت سریال های مهیج شد. اولین فیلم مهدویان با نام «ایستاده در غبار» توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. این فیلم به دلیل شخصیت پردازی و داستان جذابش در جشنواره های متعددی از جمله بهترین کارگردان و فیلمنامه نویسنامزد دریافت جایزه شد.

پروژه بعدی مهدویان یک پروژه سینمایی به نام داستان نیمروز بود که فضایی مشابه فیلم قبلی داشت. مهدویان علاوه بر فیلم‌های برجسته، تهیه کنندگی فیلم‌های سرخ خون، لاتاری، درخت گردو و شیشلیک را نیز برعهده داشت، اما دو فیلم سینمایی آخر اکران نشدند.

پس از فیلم های موفق ساخته شده، این کارگردان این پروژه را نام برد زخم کاری آغاز شد زخم کاری بعد از دو فصل موفق به فصل سوم رسید. این سریال مانند یکی یکی از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیونی در شبکه خانگی است که به دلیل فیلمنامه جذاب و بازیگران مشهورش مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته است.

داستان و زمان انتشار فصل سوم. زخم کاری

در حالی که فصل دوم این سریال معمایی در حال پخش بود، Cambies دیر وارد شد یکی بازیگران فصل سوم این سریال اعلام کردند که فصل سوم این سریال در حال آماده شدن است. دیرباز در این رابطه گفت که فصل سوم این سریال زخم کاری با تغییرات متعددی همراه است که زمان آن به زودی اعلام خواهد شد.

کمبوجیه مدتها پیش ادامه داد. که مخاطب باید منتظر اتفاقات جذاب و شخصیت های هیجان انگیز این سریال باشد تا چالش های متفاوتی را تجربه کند. بنابراین با اعلام دیرهنگام کمبیس، پس از پایان فصل دوم سریال، زخم کاری تمام نمی شود و فصل سوم بلافاصله پخش می شود.

حواشی سریال. (خطر فاش شدن پایان داستان)

لحظه عجیب نشان دادن شیدا در قبر

سکانسی که باعث شد خیلی ها نفس بکشند، سکانسی بود که چهره پنبه ای شیدا را در قبر نشان می داد.

سکانسی که نگار نیکدل پس از انتشار نوشت: آرام ترین جای دنیا بود…

زخم کاری

نام کتاب را از عنوان مجموعه حذف کنید.

«نش چشمه» درباره مسائل پیش آمده با کتاب «بیست زخم کاری» در صفحه اینستاگرام خود توضیح مختصری درباره این رمان نوشته است:

کتاب بیست زخم کاری در سال 1395 منتشر شد و طی سه سال به چاپ چهارم رسید و نامزد جوایز ادبی شد اما کمتر از دو سال پیش به درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجدید چاپ این رمان انجام شد. در بازار موجود نبود و تمامی اخبار مربوط به فروش این کتاب ناآگاهانه و شاید مغرضانه بود. نبود نسخه کاغذی اوج خود را داشت. چاپ نشدن این کتاب نیز منجر به سوء استفاده توزیع کنندگان شده و شنیده ایم که عده ای اقدام به انتشار و توزیع غیرقانونی آن کرده اند و در آخرین اقدام داستان از این هفته و در قسمت آخر سریال ، نام کتاب را حذف کردند و ناشر قسمت های قبلی را نیز در اختیار گرفته است، بنابراین هیچ ردی از این کتاب در این وفادار به متن اقتباسی دیده نمی شود. بدون شک کل این داستان برای نویسنده و ناشر بسیار دردناک است که در میان آنها فقط فقرا هستند و امیدواریم در آینده نزدیک موانع بر سر راه این کتاب برداشته شود. “

معرفی سریال زخم کاری | سایت بازتاب آنلاین

نتیجه

بسیاری از سریال هایی که نام کارگردان و نویسنده دارند به دلیل فیلمنامه جذاب مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته اند. سریال زخم کاری به قلم مهدویان، مخاطب امروز متوجه شده است. این سریال دارای ژانری معمایی و اجتماعی است که در دو فصل تولید شده است. اخبار جدید حاکی از آن است که فصل سوم این سریال در حال ساخت است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا