اخبار روز سینما

تاروت خوانی روزانه / تاروت خوانی فردا سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی یکی از مطمئن ترین راه ها برای باور به طالع بینی است. پاسخ های تاروت اسرار عمیق و مرموزی را پنهان می کند که برای کشف آنها باید در درون خودمان کشف کنیم. هنر خواندن تاروت مستلزم تسلط بر علم تمام اعداد، نمادها و قطعات پازل است که زندگی را می سازند. خواندن تاروت به ما یادآوری می کند که هنوز نمی توانیم از پیچیدگی هایی که در هر لحظه با آن مواجه می شویم خلاص شویم و باید عمق خود را بشناسیم.

فروردین

کارت تاروت: کارت شش سکه

فردینی ماهی جان، وقتی بچه بودم زندگی خیلی ساده تر بود نبود? حالا که بزرگتر شده اید، با تمام کارهای کسل کننده و کسل کننده بزرگسالی روبرو هستید و آن درخشش جادویی دوران جوانی شما را ندارد. به هر حال امروز برای جوانی خود احساس نوستالژی کنید. بالاخره اون موقع بعضی چیزا بهتر بود.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: پنج شمشیر

اردیبهشت ماه ماهی ها، امروز بهترین زمان برای مبارزه برای چیزی است که به آن اعتقاد دارید. به جای نشستن در حاشیه، وقتی چیزی درست نیست صحبت کنید. زمانی برای انفعال وجود دارد، اما اکنون نه. اگر این بدان معناست که برخی چیزها در مورد شخص یا افرادی که با آنها دعوا می کنید کمی عجیب و غریب هستند، همینطور باشد.

خرداد

کارت تاروت: کارت هفت پول

خرداد ماهی های عزیز، اگرچه تمایل دارید روی اهداف کوتاه مدت با پاداش های خودکار تمرکز کنید، اما این در دراز مدت کمک چندانی به شما نمی کند. امروز روی آنچه برای آینده خود می خواهید تمرکز کنید. مطمئناً، رسیدن به آنجا ممکن است کار زیادی به نظر برسد – به خصوص در ابتدا – اما در نهایت ارزشش را دارد.

تیر

کارت تاروت: کارت ششم خفاش

جولای جان، شما اخیراً کارهای خوب زیادی انجام داده اید، اما اگر به دیگران اجازه ندهید که از آنها مطلع شوند، دستاوردهای شما ناپدید می شوند. هیچ اشکالی ندارد که به کاری که انجام داده اید افتخار کنید، پس شادی خود را از پشت بام ها فریاد بزنید. نگران نظر دیگران نباش. اگر آنها برای شما خوشحال نیستند، این مشکل آنهاست.

مرداد

کارت تاروت: کارت قضاوت

مرداد ماهی ها، شما اخیراً با چیزی دست و پنجه نرم کرده اید، چه موضوعی که برای شما واضح است یا چیزی که در ناخودآگاه خود دفن کرده اید. در اعماق وجود، می دانید حرکت درست چیست. ممکن است سخت باشد، اما شما می توانید بر هر چیزی غلبه کنید. بالاخره امروز کار درست را انجام دهید.

شهریور

کارت تاروت: کارت جدید چوب

شهریور به جای تمرکز بر کارهای روزمره زندگی روزمره، امروز بر خلاقیت ذاتی خود تکیه کنید، ماهی حوت. همه آن چیزهای سرگرم کننده ای که معمولاً برای مدت زمان نامعلومی «بعداً» به تعویق می اندازید؟ اکنون زمان آن رسیده است که آنها را امتحان کنید و کمی لذت ببرید. شما هرگز نمی دانید از این چه چیزی قرار است بیرون بیاید.

مهر

کارت تاروت: کارت ماه

مهرماهی عزیز شما دو روز پیش همین کارت را دریافت کردید و اشتباه نیست. واضح است که کائنات می خواهد چیزی به شما بگوید و شما هنوز گوش نمی دهید. دوباره می گویم: به شهود

آبان

کارت تاروت: کارت پول جدید

آبان ماهی ها، اگر می خواهید چیزی در زندگی شغلی یا مالی خود بهبود یابد، باید کاری انجام دهید تا آن اتفاق بیفتد. بهبود فقط به دامان شما نمی افتد. امروز کمی وقت بگذارید و آنچه را که می خواهید در مورد پول و موفقیت ببینید را آشکار کنید. هنگامی که چشم انداز روشنی دارید، می توانید به دنبال این فرصت ها باشید.

آذر

کارت تاروت: کارت جدید چوب

آذر ماهی، امروز همین کار را نکن. به هر حال روال برای شما مناسب نیست. پس آن جرقه علاقه یا خلاقیت را دنبال کنید. شما می توانید چیزی کاملا جدید و جالب را امتحان کنید. با وجود اینکه شما یک قوس هستید، بیشتر روزهای خود را به این شکل زندگی می کنید.

دی

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدستی

اسفند ماهی ها، امروز کاری را که دوست دارید انجام دهید. البته امروز دوشنبه است و شاید کارهای مهم و کسل کننده ای برای انجام دادن داشته باشید، اما برای کارهایی که باعث خوشحالی شما می شود نیز وقت وجود دارد. از لحظات کوچکی که باعث می شود از آنچه زندگی برای شما ارائه می دهد قدردانی کنید استفاده کنید.

بهمن

کارت تاروت: کارت ماشین

بهمن ماهی های عزیز، شما قطعا می توانید موفق باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سمت آن حرکت کنید. چگونه؟ کسی باشید که در صندلی راننده است. شما تصمیم می گیرید که در زندگی شما چه اتفاقی بیفتد، پس فکر نکنید که زندگی از کنترل شما خارج است. امروز در مورد آن چه باید بکنید؟ از خود راضی نباشید، در عوض آن را انجام دهید.

اسفند

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدستی

اسفند ماهی ها، امروز کاری را که دوست دارید انجام دهید. البته امروز دوشنبه است و شاید کارهای مهم و کسل کننده ای برای انجام دادن داشته باشید، اما برای کارهایی که باعث خوشحالی شما می شود نیز وقت وجود دارد. از لحظات کوچکی که باعث می شود از آنچه زندگی برای شما ارائه می دهد قدردانی کنید استفاده کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا