اخبار روز

بیانیه انجمن سینمای جوانان ایران پس از اهانت به قرآن کریم در سوئد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انجمن فیلم جوانان ایران با انتشار متنی به اهانت و هتک حرمت به قرآن کریم و مقدسات مسلمانان جهان در سوئد، این حادثه را محکوم کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
«اسم خداوند بخشنده

جسارت و توهین به ساحت ملکوتی و مکاشفه قرآن کریم و سوزاندن این کتاب آسمانی توسط داعشی ها توسط افرادی که خود را منادی آزادی به سبک غربی می دانند، قلب وجدان های پاک و همه آزادگان اعم از مسلمان و غیرمسلمان را در سراسر جهان جریحه دار و خونین کرده است.

بی شک این گونه اعمال هنجار شکنانه و توهین به مقدسات که به بهانه آزادی و با حمایت و رهبری رسانه ها و گروه های ضداسلامی علیه آزادی انسانی و دینی و با نیت اسلام هراسی انجام می شود، بزرگترین نقض مفهوم مقدس آزادی است. و ماه محرم خون پر برکتشان است و شکی نیست که مردم مسلمان و آزاده ایران اسلامی و نیز مسلمانان جهان و به طور کلی وجدان های بیدار اجازه نخواهند داد که این اعمال ریاکارانه و خلاف آموزه های دینی و انسانی در جوامع عادی شود.

خانواده بزرگ انجمن فیلم جوانان ایران ضمن ابراز انزجار و خشم و محکومیت این اقدامات ضد اسلامی و انسان دوستانه و آتش افروزی های داعش و امویان در حوزه کلام الله مجید که با چراغ سبز دولت سوئد انجام شده است، از همه مومنان، آزادی خواهان و مسلمانان جهان دعوت می کند تا به این اقدام توهین آمیز و کینه توزانه علیه این کینه توهین آمیز و کثیف رواج یافته پاسخ دهند. اسلام هراسی است که جهان را ناآرام می کند، افراط گرایی و خشونت را در جهان افزایش می دهد. بگیر، مقابله کن.»

۲۴۵۲۴۵

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا