اخبار روز

برگزاری آزمون استخدامی «معلم آموزشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ 19000 اولین مربی مهر وارد مدارس می شوند

ثبت نام آزمون استخدامی کیفی مشاغل وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ مطابق با اجرای ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و مطابق با مفاد دستورالعمل برگزاری آزمون استخدامی عمومی و تخصصی 19000 179 نفر به عنوان مربی آموزشی و سبک زندگی، مربی آموزشی و مشاوره ای، مربی تربیت بدن و سلامت و مشاور متخصص، 17 بهمن امسال شروع شد و باید 30 تا باشد فروردین 1403 اما به دلیل تغییر ساعت امتحان روز جمعه 14 برگزار می شود اردیبهشت ماه ماه 1403 به تعویق افتاد.

وزیر آموزش و پرورش در عین حال از اجرای آزمون کیفیت محل کار در روز جمعه (14) یاد کرد اردیبهشت ماه) گفت: طی این آزمون از ابتدا حدود 19200 مربی، مربی ورزشی، بهورز و مشاور جذب خواهند شد. مهر آنها از امسال تمرینات خود را آغاز می کنند.

رضامراد صحرایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این افراد طبق قانون باید امتیاز جمع کنند تا در رتبه بندی قرار بگیرند، افزود: تلاش می کنیم از ابتدا این افراد را در رتبه بندی قرار دهیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره برنامه های استخدامی وزارت متبوعش برای سال آینده گفت: برنامه ریزی برای سال 1404 و برنامه ریزی برای سال آینده بعد از امتحانات و در اواسط فصل پاییز آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، ثبت نام آزمون استخدامی پست های کیفی وزارت آموزش و پرورش بر اساس اجرای ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس دستورالعمل اجرای عمومی و عمومی انجام می شود. آزمون تخصصی استخدام 19179 نفر به عنوان مربی آموزشی و سبک زندگی، مربی و مشاور آموزشی، مربی ورزش و سلامت و مشاور متخصص، 17 بهمن امسال شروع شد و باید 30 تا باشد فروردین 1403 اما با تغییر زمان امتحان در روز جمعه 14 برگزار می شود اردیبهشت ماه ماه 1403 به تعویق افتاد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا